blåfugl1 Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Hei! Jeg har laget en litt lignende tråd før men lager en ny for nå haster det litt og jeg trenger et litt nytt svar uansett. Jeg skal til sverige i morra og skal handle litt. Jeg trenger tips til hva jeg burde ha i skapet så jeg har mulighet til å lage sunne og gode vegetar retter. Vanlige varer men også de som jeg alle kanskje ikke tenker over, typiske varer som veganere og vegetarianere har i skapet sitt. Noen forslag?
Ambivalent Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Kikerter, linser, bønner og slikt er relativt billig i sverige, og noe jeg hamstrer når jeg en sjelden gang er der. Alle disse kan man bruke og variere i det uendelige, og er en fin erstatning for kjøtt i ulike retter. 1
Frøya90 Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 (endret) Kikerter, linser, bønner og slikt er relativt billig i sverige, og noe jeg hamstrer når jeg en sjelden gang er der. Alle disse kan man bruke og variere i det uendelige, og er en fin erstatning for kjøtt i ulike retter. Quorn-produkter er nok mye billigere i Sverige enn i Norge. Det synes vertfall jeg er greit å ha til enkle middager som spaghetti og taco Endret 15. april 2013 av Frøya90
blåfugl1 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2013 Masse takk! Har godt i innkjøp av masse kikerter og bønner i første omgang. Og frosne grønsaker! Konge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå