AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Klarte ikke helt å lage en passende overskrift her, men saken er altså denne: Jeg har en bekjent som jeg tilbringer litt tid med. Vi har en felles hobby og en god tone ellers, og tar gjerne en øl på byen sammen. Det har den siste tiden svirret en del rykter om at denne bekjente har et forhold til en gift person, men ettersom jeg ikke pleier å høre på sladder, og min bekjent aldri har nevnt det, så har jeg valgt å overse det. Men nå har jeg fått bekreftet at ryktene er sanne, og har vært det en god stund. Den gifte personens ektefelle har nylig fått vite det, og personen er kastet ut av hjemmet. Det er også små barn involvert i det hele. Så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det hele. Jeg støtter på ingen måte utroskap, og ønsker i utgangspunktet ikke folk som synes slik er greit i min omgangskrets. Men jeg synes også det er vanskelig å kutte kontakten, da personen er svært hyggelig ellers, og vi kommer til å treffes i andre omstendigheter. Hadde det vært en god venn hadde det vært lettere å si min ærlige mening om saken, tenker jeg. Og da også dette med at min bekjent aldri har nevnt saken selv. Hva hadde dere andre gjort i en lignende situasjon? Konfrontert personen, fortsatt å late som om man ikke vet, eller kuttet kontakten? Anonym poster: b3e29558a2cc69d5e2e84baba1f96d8b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Tja, jeg tror jeg hadde latt vennskapet fase ut om jeg var i den situasjonen. Anonym poster: 037c19e8d05a406f4c97105b05909707 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Jeg hadde fortsatt å treffes som før, og antakelig ikke nevt det. Jeg regner med at vennen din vet hvor kjip situasjon er, bedre enn de fleste andre. Anonym poster: e7a883ee8f11c77d122389ccb10ebae4 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 støtter AB over! Dette har jo ingenting med deg og din bekjente å gjøre. Selvsagt er dette en lei sak, men jeg hadde fortsatt å truffet din bekjent og heller latt den personen tatt det opp. Anonym poster: a80b193d0c5de87d44bd92ae698e3f93 2
Gjest Elissima Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Tja, jeg tror jeg hadde latt vennskapet fase ut om jeg var i den situasjonen. Anonym poster: 037c19e8d05a406f4c97105b05909707 Enig. Jeg vil ikke ha noe å gjøre med folk uten moral. Men det er meg da, noen bryr seg ikke. Så du får nesten vurdere hva som er viktigst for deg.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Jeg ville ikke brydd meg: denne saken angår ikke deg, spesielt når dere bare er gode bekjente. Men når sant skal sies hadde jeg latt meg påvirke av ryktene ved å reservere meg mot å bli veldig gode venner. Både kvinneguiden og egne erfaringer har lært meg at noen folk tenner på å lede andre inn i utroskap. De tenner på å forføre en gift person og henter nytelse i dramatikken som følger. Jeg sier ikke at TS sitt bekjentskap er slik, men det kan være greit å være litt på vakt. Jeg trenger minst mulig drama i livet mitt, og utro personer har ofte mye drama rundt seg på generell basis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå