Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørkt-blondt/ lys-brunt hår og vil farge det lys blondt (ikke hvitt). 90% kommer til å si at jeg må dra til en frisør, men det har jeg rett og slett ikke penger til, så jeg lurte på om dere har gjort dette hjemme og fått et bra resultat, om dere har en hårfarge anbefaling?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal bleke, anbefaler jeg schwarzkopf sin. Jeg farger bare håret hjemme, og har gjort det selv i over 10 år, og syns det funker kjempebra :) Anbefaler deg å bruke folie, da det vil gjøre effekten av blekningsmiddelet større, og slite mindre på håret.

Skrevet

Hvis du skal bleke, anbefaler jeg schwarzkopf sin. Jeg farger bare håret hjemme, og har gjort det selv i over 10 år, og syns det funker kjempebra :) Anbefaler deg å bruke folie, da det vil gjøre effekten av blekningsmiddelet større, og slite mindre på håret.

Tusen takk for svar! :) tenkte jeg skulle bleke det først, men farge det med en "vanlig" farge etterpå... :P har du noen anbefalinger der? :D

Skrevet

Ja. :) til hårfarge er excellence veldig bra! Den er litt dyrere enn de andre, men den er verdt det. Koster ca 150kr. Lykke til!

Skrevet

Ja. :) til hårfarge er excellence veldig bra! Den er litt dyrere enn de andre, men den er verdt det. Koster ca 150kr. Lykke til!

tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...