Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Er det verdt det? Gikk det bra?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

It never happened.... Friendzone is, and will always be the friendzone.. :(

Anonym poster: 1599ce98669be0e47072c7a5997615fe

Skrevet

Det gikk faktisk veldig bra for min del. Nå må jeg få si da at vi var Fucking friends, i 7 år, og bestevenner. Jeg så aldri for oss at vi skulle bli sammen, tenkte at vi var for forskjellige. Men en dag kom han og ville mere. Han var blitt så glad i meg, som han sa. Siden jeg da kjente han godt, var en god venn, en til å stole på, så gav jeg han en sjanse. Og han overrasket. Plutselig viste han en skikkelig kjæresteside av seg selv. Han er helt utrolig. Kan ikke tenke meg hverdagen uten han nå. Og vi skal gifte oss, om et par år når han har runddag :-))

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært bestevenner i 5år,og så forelsket vi oss. Holdt sammen i 8-9mnd før det gikk til helvete.

Mistet min bestevenn etter dette fordi vi ikke klarte å gå tilbake til å være venner.Angrer som en hund i dag og skulle ønske vi aldri hadde inngått noe forhold.Savner bestevennen jeg hadde :(

Anonym poster: a51aefac064ddbf63d6bd3745c252a49

Skrevet

Vi er sammen på tredje året nå, og vi har det fortsatt kjempefint sammen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvis du er villig til å ta sjansen, kjør på! Hvis ikke, stay in the zone.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer...var bestevenner i flere år, ble sammen, jeg innså at det var helt feil, ble slutt, og kontakten brutt! Vi har sagt at vi vil være venner, men har ingen kontakt nå forde...Kjipt!

Anonym poster: bc0a25576bb48b540f0c02776b2704ba

Skrevet

Jeg har tro på at hvis du virkelig vil noe, og bruker tiden som et hjelpemiddel så skal du klare å bli gode venner igjen!

Skrevet

Har gjort det. Veldig gode venner (bestevenner er kanskje å ta i, men jeg vil si vi var veldig nære i alle fall). Det tok ikke lang tid før det raknet. Ekstremt sårt brudd dessverre.

Like fullt, du ser at det er forskjellige erfaringer her. Bare vær obs på at det vil bli jævlig hardt å vende tilbake dersom det skjærer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...