AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Trenger sårt litt synspunkter på denne saken! Min mann og jeg har over mange år hatt uenigheter i ekteskapet, og jeg har gjentatte ganger bedt han om å ryke å reise i frustrasjon. Vet jo ar dette er utrolig dumt, man leker ikke med ett ekteskap. Jeg har også flere ganger tatt av meg ringene og kastet dem etter han. For noen uker siden skulle han ut og vi hadde kranglet heftig. Jeg skrev også ett brev der det stod at jeg nå ikke orket mer lenger etc. La ringene på brevet, og dette var det første han våknet til neste morgen. Samme dag som han skulle ut. Det det da resulterer i er at han går skuffet, sint og lei på byen og blir med ei anna hjem. Det skjedde ikke noe mer enn kyssing. Han var også så full at han husker små glimt, men han er helt sikker på at de ikke hadde sex. Dette også fordi hun hadde mensen visstnok. Han kom hjem og var helt knust, men har sagt gjentatte ganger at nå ville han bare ende alt fordi han er så lei av å høre at jeg ikke orker mer. Hva tenker dere om dette? Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca
Wildy Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Sier man at det er slutt; ja da er det slutt. Det er ikke noe man truer med når man er sint. Hadde jeg gjentatte ganger fått slengt etter meg at det var over bare fordi samboeren min var sint/sur; ja da hadde forholdet vært historie. 11
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Tusen takk for at du sier det!! Jeg tar så selvkritikk på det jeg har gjort. Og det hjelper meg å forstå hvorfor ting skjedde. Det som har skjedd er at vi har det bedre Enn noengang. Sliter med tanken på at han har delt seng med en annen, men jeg har tilgitt det. Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Kom gjerne med flere synspunkter... Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca
Sommee Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Trenger sårt litt synspunkter på denne saken! Min mann og jeg har over mange år hatt uenigheter i ekteskapet, og jeg har gjentatte ganger bedt han om å ryke å reise i frustrasjon. Vet jo ar dette er utrolig dumt, man leker ikke med ett ekteskap. Jeg har også flere ganger tatt av meg ringene og kastet dem etter han. For noen uker siden skulle han ut og vi hadde kranglet heftig. Jeg skrev også ett brev der det stod at jeg nå ikke orket mer lenger etc. La ringene på brevet, og dette var det første han våknet til neste morgen. Samme dag som han skulle ut. Det det da resulterer i er at han går skuffet, sint og lei på byen og blir med ei anna hjem. Det skjedde ikke noe mer enn kyssing. Han var også så full at han husker små glimt, men han er helt sikker på at de ikke hadde sex. Dette også fordi hun hadde mensen visstnok. Han kom hjem og var helt knust, men har sagt gjentatte ganger at nå ville han bare ende alt fordi han er så lei av å høre at jeg ikke orker mer. Hva tenker dere om dette? Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca Du er akkurat som ei dramaqueen jeg var forlovet med for en del år tilbake...
LadySinatra Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Kanskje dere har fått en vekker begge to? Håper at dere kan greie opp og at dere sammen kan få forholdet på rett kjøl.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Forstår dere at han har reagert som han gjorde? Lei sinna og frustrert. Vi har absolutt fått en vekker ja!!! Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca
Britt Banditt Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Du er en dramaqueen og du ba om at dette skulle skje. Du må skjerpe deg hvis du faktisk vil at dette skal vare. 2
Steinar40 Skrevet 15. april 2013 #9 Skrevet 15. april 2013 Forstår dere at han har reagert som han gjorde? Lei sinna og frustrert. Vi har absolutt fått en vekker ja!!! Anonym poster: a5aacfb1794b15b62a721c2b8bb3eaca Jeg antar at det må være noen gode grunner til at du blir sinna og frustrert?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #10 Skrevet 15. april 2013 Det samme skjedde med oss. Jeg hadde god grunn til si at jeg ikke ville mer, men det ble for mye frem og tilbake. Til slutt gjorde han som mannen din. Den eneste løsningen er å ta tak i det som gjør at man krangler. Anonym poster: b7eea363f57533095588892ce932c015
Athena27 Skrevet 15. april 2013 #11 Skrevet 15. april 2013 Å jobbe med måten dere kommuniserer med hverandre på, fremfor å krangle, er gjerne en plass å starte...?
Steinar40 Skrevet 16. april 2013 #12 Skrevet 16. april 2013 Det samme skjedde med oss. Jeg hadde god grunn til si at jeg ikke ville mer, men det ble for mye frem og tilbake. Til slutt gjorde han som mannen din. Den eneste løsningen er å ta tak i det som gjør at man krangler. Anonym poster: b7eea363f57533095588892ce932c015 Men nå er ikke det bare TS sin jobb og ansvar. Hennes mann må også stille opp. Og det han gjorde i stedet (var "nesten" utro) er uakseptabelt.
Tidus Skrevet 16. april 2013 #13 Skrevet 16. april 2013 Dårlig løsning fra hans side, men er vanskelig å forestille seg hvor mye du har "pushet" her. Hvis han ble lei seg og trodde det virkelig var slutt, så kan du egentlig ikke skylde på ham. Allikevel, det er sykt respektløst å "hooke" opp med noen så fort etter man har gjort det slutt uansett. 1
Gjest jente1983 Skrevet 16. april 2013 #14 Skrevet 16. april 2013 TS?? Jeg er helt enig! Men nå er ikke det bare TS sin jobb og ansvar. Hennes mann må også stille opp. Og det han gjorde i stedet (var "nesten" utro) er uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 Hva med å søke hjelp? Be om en time på familierådgivingskontoret. Anonym poster: 6c947c016e5cc1886f71b0e2d9dfeadc
Gjest jente 1983 Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Absolutt en god ide, men vi har det egentlig bedre enn noengang;-) Fått en vekker begge to.
Britt Banditt Skrevet 16. april 2013 #18 Skrevet 16. april 2013 Hva mener du med TS? Hvem er TS TS=Trådstarter 1
Gjest jente 1983 Skrevet 16. april 2013 #19 Skrevet 16. april 2013 Takk for mange svar. Det er godt for meg å lese at jeg så absolutt har feil oppi dette. For da er det lettere å komme videre. Men som skrevet over har vi det bedre enn noengang. Begge ble veldig skremt etter denne episoden da skilsmisse plutselig ble en realitet. Forsvarer ikke det som er blitt gjort, og sliter selvfølgelig med tanken på det, men har valgt å tilgi det. Jeg har gjort store feil selv...
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2013 #20 Skrevet 16. april 2013 Dårlig løsning fra hans side, men er vanskelig å forestille seg hvor mye du har "pushet" her. Hvis han ble lei seg og trodde det virkelig var slutt, så kan du egentlig ikke skylde på ham. Allikevel, det er sykt respektløst å "hooke" opp med noen så fort etter man har gjort det slutt uansett. Dersom en blir dumpet (slik som han trodde) på den måten, så syntes jeg ikke at den som dumper kan forvente noe respekt tilbake. Jeg hadde selv gitt en god faen. Å true med skilsmisse/avslutte et forhold er noe jeg ikke har noe til overs for. Forholdet er ikke noe en "bløffer" med for å få gjennom viljen sin eller bruker for å bygge opp alvorligheten i en diskusjon/krangel. Da impliserer den som truer med forholdet at det ikke lenger er ett likeverdig forhold. Dersom noen sier til meg at det er over, så tar jeg de på ordet med en gang og kommer meg vekk. Men det er fint om dere klarer dere og dere får ha lykke til. Man lærer jo så lenge man lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå