AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg er sammen med en fantastisk mann og vi trives med hverandre. Vi har vært sammen i 9 år. Problemet som har bygget seg oppover tidene er at vi er forskjellige når det gjelder "livets store valg". Han: Vil ha barn,bo nær sin familie, bo i hjembyen.. Jeg: Vil ikke ha barn, bo i en større by/utlandet, reise masse , ha en reisejobb Nå er det slik at vi har alltid visst at vi var ulike, men så var jeg 19 år, usikker og ikke visste hva jeg ville med livet mitt. Jeg er nå 28 og han 37... Finnes det håp for oss? For å få det til å fungere må vi ha en middelvei, han har bla sagt at det er ok om vi ikke får barn. Men han har satt foten ned når det gjelder hvor han vil bo. Jeg elsker han for høyt til å gi ham opp, men da må jeg nok gi opp endel ting jeg ønsker også.. Noen som har erfart det samme? Anonym poster: 035756c3b22405d8fc3cd1571c7e118f
Sensi Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Oj, lei situasjon. Jeg mener like barn leker best. Tenk dere nøye om og ta avgjørelsene nå. At han gir avkall på barn er stort. Det kan du nesten ikke gjøre opp for spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Jeg er sammen med en fantastisk mann og vi trives med hverandre. Vi har vært sammen i 9 år. Problemet som har bygget seg oppover tidene er at vi er forskjellige når det gjelder "livets store valg". Han: Vil ha barn,bo nær sin familie, bo i hjembyen.. Jeg: Vil ikke ha barn, bo i en større by/utlandet, reise masse , ha en reisejobb Nå er det slik at vi har alltid visst at vi var ulike, men så var jeg 19 år, usikker og ikke visste hva jeg ville med livet mitt. Jeg er nå 28 og han 37... Finnes det håp for oss? For å få det til å fungere må vi ha en middelvei, han har bla sagt at det er ok om vi ikke får barn. Men han har satt foten ned når det gjelder hvor han vil bo. Jeg elsker han for høyt til å gi ham opp, men da må jeg nok gi opp endel ting jeg ønsker også.. Noen som har erfart det samme? Anonym poster: 035756c3b22405d8fc3cd1571c7e118f Dere kan jo fortsatt reise mye, selv om dere bor et sted i nærheten av hans familie, da. Anonym poster: 8f9bd5a4be5238d1b60a8f98aa396c9c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Dere kan jo fortsatt reise mye, selv om dere bor et sted i nærheten av hans familie, da. Anonym poster: 8f9bd5a4be5238d1b60a8f98aa396c9c Jada, men jeg er redd for at jeg ikke får ønsket jobb i hjembyen, en jobb som tar meg til utlandet. Har alltid tenkt at jeg må til storbyene for å få det. Har tatt så lang utdanning også og har masse studielån, er enda ikke ferdig...Er bare redd for at jeg ikke finner noe der OK byen er ikke sååå liten heller, har 40 tusen innbyggere men det er ikke Oslo akkurat. Anonym poster: 035756c3b22405d8fc3cd1571c7e118f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå