Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Er det noen som vet hvor i Oslo-området man får kjøpt barberkoster av ordentlig kvalitet? Mannen min har begynt å bruke det, men den kosten han kjøpte på Vita har begynt å røyte (mye) etter ganske kort tid. Takknemlig for svar! Hilsen Lille meg
Lizzie Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 På glassmagasinet har de noen som er fine - men såvidt jeg husker er de også ganske dyre... Mener ar det ikke var en ting du kunne gå å plukke selv, men som man faktisk er nødt til å spørre om.
~umulia~ Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Body shop har en type som er veldig bra. Ellers har de vel barberkoster på de fleste parfymerier, tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Takk for tips! :-) Regner ikke med at dere jenter/kvinner har store erfaringer med kvaliteten på disse kostene, men jeg spør likevel. Er de bra / verdt prisen sin? Hilsen Lille meg
Lizzie Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Han som fikk den i gave av oss har vært veldig fornøyd. Men de hadde, såvidt jeg husker, flere merker, og jeg vet ikke hvilket vi endte opp med å kjøpe... :oops: Men jeg antar at det kan være en sammenheng mellom kvalitet og pris på dette området. Stefaren min pleide forresten alltid å kjøpe sine barberkoster i England - det er visst mer vanlig der enn her. Desverre vet jeg jo ikke om dette hadde med tilgjengelighet, pris eller kvalitet å gjøre.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #6 Skrevet 1. april 2004 Takk Lizzie! Et lite tilleggsspørsmål bare - var det i parfymeavdelingen på Glasmagasinet dere kjøpte dette? Hilsen Lille meg
Lizzie Skrevet 1. april 2004 #7 Skrevet 1. april 2004 Jepp, i parafymeavdelingen - såvidt jeg husker (det er ca to år siden) i et eget alarmsikret område. Der lå barberutstyr inne i en glassmonter ved disken.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #8 Skrevet 1. april 2004 Nok et takk! :-) Da får vi ta oss en runde og se hva vi finner. Hørtes ikke ut som mannen min var interessert i å betale alt for mye, men jeg tror nok at det er en sammenheng mellom pris og kvalitet. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå