Gå til innhold

Barberkost

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som vet hvor i Oslo-området man får kjøpt barberkoster av ordentlig kvalitet?

Mannen min har begynt å bruke det, men den kosten han kjøpte på Vita har begynt å røyte (mye) etter ganske kort tid.

Takknemlig for svar!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På glassmagasinet har de noen som er fine - men såvidt jeg husker er de også ganske dyre...

Mener ar det ikke var en ting du kunne gå å plukke selv, men som man faktisk er nødt til å spørre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body shop har en type som er veldig bra. Ellers har de vel barberkoster på de fleste parfymerier, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips! :-)

Regner ikke med at dere jenter/kvinner har store erfaringer med kvaliteten på disse kostene, men jeg spør likevel. Er de bra / verdt prisen sin?

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som fikk den i gave av oss har vært veldig fornøyd. Men de hadde, såvidt jeg husker, flere merker, og jeg vet ikke hvilket vi endte opp med å kjøpe... :oops:

Men jeg antar at det kan være en sammenheng mellom kvalitet og pris på dette området.

Stefaren min pleide forresten alltid å kjøpe sine barberkoster i England - det er visst mer vanlig der enn her. Desverre vet jeg jo ikke om dette hadde med tilgjengelighet, pris eller kvalitet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Lizzie!

Et lite tilleggsspørsmål bare - var det i parfymeavdelingen på Glasmagasinet dere kjøpte dette?

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, i parafymeavdelingen - såvidt jeg husker (det er ca to år siden) i et eget alarmsikret område. Der lå barberutstyr inne i en glassmonter ved disken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nok et takk! :-)

Da får vi ta oss en runde og se hva vi finner. Hørtes ikke ut som mannen min var interessert i å betale alt for mye, men jeg tror nok at det er en sammenheng mellom pris og kvalitet.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...