Gå til innhold

Dere som er på regelmessige weekend-turer etc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere en weekend-bag/veske å anbefale? Ønsker en i grei str, plass til 13" pc, litt klær, toalettmappe, bok etc. Som er grei å ha med som håndbagasje, god å bære på og som ikke koster flesk (altså under 2000) :)

Anonym poster: 34be84760dff1b6f281ab079b7e16629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en offbrand skulderveske som virker som den har wizard space, jeg kan pakke til tre-fire dager i den selv om den er en vanlig dagligveske. Det er helt utrolig hva man kan få plass til i en vanlig stor veske hvis man ikke skal ha med masse klær, ekstra skopar og alt sånt jeg ikke helt kan skjønne at folk har bruk for på tur... Det som kalles weekendveske er ofte ganske uhåndterlig, så du må nesten kikke litt og prøve hva du synes føles bra å bære.

Ellers kan jeg anbefale en knallbra ryggsekk man pakker som en koffert: den beste sekken :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trillekoffert med 4 hjul fra Carlton

1118_2011852153440803248.jpg

Bærer aldri på annet enn vesken min.

Har alltid med en større koffert enn de som går inn i kabinen, da jeg liker å shoppe.

Har vært på 1 tur i livet hvor jeg bommet på størelsen og hadde nesten ikke plass til noe shopping.

Aldri mer liten koffert. Det er ikke så stress å vente i kø på koffertbånd allikevel. Vi har jo fri, og god tid.

Denne betalte jeg 400 kr for på Morris på tilbud.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik trillekoffert som Wonders over, men med en lomme foran. Det er alfa og omega for meg iom at laptopen må tas ut i hver sikkerhetskontroll.

Min er fra Samsonite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en weekendkoffert fra Samsonite, tekstil. Kan utvides, stor lomme foran til PC e.l.

Den går i håndbagasjehylla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en liten Rimowa trillekoffert i tillegg til min magiske håndveske hvor jeg har laptop, bøker, toalettsaker, sminke og slikt. Kofferten går greit inn i hattehyllen og er liten nok til at jeg ikke tar med meg alskens mulig. Det blir ikke mye ekstra plass til shopping, men egentlig mer enn nok.

Anonym poster: e9c25a2ca996283d561230ac5e52c55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...