AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen en stund nå, og i begynnelsen var han veldig romantisk av seg, kjøpte blomster og skrev søte lapper i ny og ne, noe jeg synes var kjempehyggelig. Jeg gjør fremdeles slike ting til ham, enten det er større gaver (konsertbilletter f.eks.), eller mindre gaver (favorittølet hans eller en cd), fordi jeg synes det er hyggelig å gi en oppmerksomhet nå og da. Men jeg savner å få den lille oppmerksomheten av ham, om det så bare var en melding i løpet av dagen eller en liten markblomst (lykke til med å finne det nå, da, men uansett). Jeg er veldig fan av konseptet "Snakk med ham!" og vi prøver så godt vi kan å snakke om forholdet og hvordan vi vil ha det, men akkurat dette synes jeg er vanskelig å si, for jeg føler det vil legge press på ham og at det ikke blir ektefølt, hvis dere skjønner. Hva skal jeg gjøre, skal jeg si det rett ut at jeg savner litt oppmerksomhet fra ham, eller skal jeg bare la det gå, og fortsette med mine gaver og se om han tar hintet etter hvert? Det hjelper jo ikke på situasjonen at han sier han er glad jeg ikke er som eksen, som var veldig oppmerksomhetssyk... Vi har vært sammen i snart ett år, forresten. Anonym poster: 80570e571cf58fdc46fecb873d60a9ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Kan hende han bare glemmer å gi deg oppmerksomhet, så jeg ser ingen fare i å si at du savner det. Si at du synes det er hyggelig når han viser deg at han tenker på deg innimellom. Anonym poster: 8136ba35b52ac67e8773a5f2d92c98be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå