Gå til innhold

Bivirkn. etter p-pillebruk eller gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på p-pillen i under én måned men valgte å slutte midt i brettet for å bytte prevensjon, men før jeg kom så langt hadde jeg ubeskyttet samleie.

Etter jeg slutta på pillen fikk jeg etter ca en uke mensenlignende blødning, ca to uker etter det hadde jeg sex.

Det er to uker siden nå og jeg har tatt en graviditetstest som var negativ.

Føler meg veldig svimmel, har influensalignende smerter i leddene, har bobling i magen og det føles som jeg har brystspreng og jeg kan se blodårene mye tydeligere på brystvortene...

Tenkte dere kanskje vet litt..? Setter stor pris på svar!

Anonym poster: 012f99ccb8d6a5af3b2191c4bbe58f22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...og da spørr du de som er prøvere og ufrivillig barnløse?

Anonym poster: 5a87557ffc034c8a9c999e76030a459a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare vente ca 3 dager til og så teste deg på nytt, er den negativ så er du neppe gravid, men kan jo teste på nytt 3 dager etter der igjen. P-piller kan tulle med syklusen men neppe så veldig etter bare et par uker på den. Men hvis du fikk eggløsning etter du sluttet på pillen så er det ikke sikkert at den kom ca 14 dager etter forrige mens pga pillene.

Anonym poster: f8927da7a39440903b1efd3507ff28bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...og da spørr du de som er prøvere og ufrivillig barnløse?

Anonym poster: 5a87557ffc034c8a9c999e76030a459a

Ja, jeg antok at de har sluttet på p-piller og kan evt komme med erfaringer på om dette kan være bivirkninger. Evt hva de har hatt av innbilte svangerskapstegn. Tror jeg ville fått pes om jeg la det et annet sted. Plager det deg så får du nesten bare overse tråden min ;)

Anonym poster: 012f99ccb8d6a5af3b2191c4bbe58f22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...