Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neglene mine er veldig svake av natur, og både søster og mamma har det samme problemet. Jeg får i meg nok vitaminer(B og alt), og spiser sunt, men det har bare alltid vært sånn. Jeg liker å ha litt lengre negler, men de fliser seg og brekker lett, slik at jeg alltid må være så forsiktig med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes noe produkt som VIRKELIG gjør neglene sterkere? Det er jo mange produkter som lover sterkere negler.

Har tenkt litt på disse, men vil jo ikke bruke for mye penger på noe som ikke fungerer:

http://www.feelunique.com/p/Essie-Billionails-Maintenance-Nail-Treatment-15ml

http://www.feelunique.com/p/Essie-Trillionails-Daily-Nutritional-Formula-15ml

Sååå, noen som har erfaring med "negleforsterkere" som faktisk fungerer? :) På forhånd takk!

Anonym poster: 3d708bb0b319709d2b7b00547a46c75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Micro Cell, synes det fungerer godt, men er jo et ork! Det kan bestilles hos Chroma AS eller kjøpes på Fredrik og Lovisa parfymerier. Skal legges et strøk på dag 1, et strøk til på dag 2, fjernes på dag 3 og repeat i X antall uker, før man bare legger et strøk en gang i uka.

Skrevet

Moren min har samme problemet, og brukt masse penger på forskjellige neglprodukter som skal forsterke neglene. Ingenting har funket, så nå har hun enten korte negler, eller falske negler.

Skrevet

Trind nail repeir har gjort mine negler supet sterke annbefales

Skrevet

Jeg ville også lagt falske negler om det er en mulighet :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også lagt falske negler om det er en mulighet :-)

Det er veldig pent, og jeg har gjort det noen ganger, men det har flere ulemper. Neglene under blir jo veldig skjøre av det, men det største problemet er at det koster myyye å legge nye negler regelmessig. Neglene mine vokser ganske raskt, og det er ikke pent lenger enn toppen 1 uke hos meg... Å legge negler hver uke/annenhver uke går jo ikke.. :fnise: Det blir liksom ordentligordentlig stygt etter kort tid, fordi neglene mine vokser frem, og da føler jeg ikke at det er et veldig praktisk(og økonomisk) alternativ... -TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nailtiques og NailTek er to sterke merker på markedet, har hørt mye bra om Micro cell også.

Anonym poster: 2373100a8a317ede82e762ac764144ba

Skrevet

Det er veldig pent, og jeg har gjort det noen ganger, men det har flere ulemper. Neglene under blir jo veldig skjøre av det, men det største problemet er at det koster myyye å legge nye negler regelmessig. Neglene mine vokser ganske raskt, og det er ikke pent lenger enn toppen 1 uke hos meg... Å legge negler hver uke/annenhver uke går jo ikke.. :fnise: Det blir liksom ordentligordentlig stygt etter kort tid, fordi neglene mine vokser frem, og da føler jeg ikke at det er et veldig praktisk(og økonomisk) alternativ... -TS

Så dumt! Jeg må legge nye hver 3-4 uke og synes det er mer enn ofte nok. Hva med sånne press on-negler som man får kjøpt på Cubus? Sitter på en uke :-)

Skrevet (endret)

Jeg har samme problem som deg, ingenting funker med sånne negler, jeg har prøvd alt.., og fikk satt på falske for noen uker siden. Lykke! :)

Det var hos en privat, og som ikke kostet alt for mye.

Men så mistet jeg en tipp og hun ble syk, så da visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre.

Jeg kjøpte jeg et gel-kit fra Depend på HM, som du ikke trenger lampe til, og fikset den ene tippen og etterfylte de andre med det. Og det har holdt fint i over en uke nå.

Det var litt knotete med den 'aktivator'-sprayen og jeg tenkte at jeg kanskje kunne få det til enda bedre med 'ordentlig' utstyr.

Så nå har jeg bestilt full pakke med UV-lampe, tipper, og gel på EBay. :fnise:

Sitter og ser på instruksjonsvideoer og leser masse om hvordan jeg skal greie å etterfylle og fikse dette selv, men jeg venter på at jeg skal få utstyret. :ler:

Øvelse gjør mester, og uansett så har jeg spart inn alt om jeg greier å gjøre det to ganger selv..

:nigo:

Edit: fikk forresten tips fra hun som gjorde neglene mine, om at det eneste som kan hjelpe dårlige negler for å gi næring, er å smøre neglebåndsolje på hver dag.

Negleforsterkere gjør bare neglene harde og da brekker de jo enda lettere.

Endret av loffen
Gjest DevilAngel
Skrevet

Neglene mine er veldig svake av natur, og både søster og mamma har det samme problemet. Jeg får i meg nok vitaminer(B og alt), og spiser sunt, men det har bare alltid vært sånn. Jeg liker å ha litt lengre negler, men de fliser seg og brekker lett, slik at jeg alltid må være så forsiktig med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes noe produkt som VIRKELIG gjør neglene sterkere? Det er jo mange produkter som lover sterkere negler.

Har tenkt litt på disse, men vil jo ikke bruke for mye penger på noe som ikke fungerer:

http://www.feeluniqu...-Treatment-15ml

http://www.feeluniqu...al-Formula-15ml

Sååå, noen som har erfaring med "negleforsterkere" som faktisk fungerer? :) På forhånd takk!

Samme problem som deg, men ikke nå lenger ;) Jeg bruker OPI strengthener nail envy, og neglene mine er mye hardere å knekke/bøye. Og de tåler mye mer. Faktisk så har ikke neglene mine knekt siden jeg begynnte å bruke den.

Du kan bruke den som basecoat (under neglakk) eller bare som strenghter. Når du har tatt den på så blir neglene blanke akkurat som om du har tatt på top coat. :P

AnonymBruker
Skrevet

Spis rosiner!

Anonym poster: 42b9ad0db6483e5b77a1fd85074136b2

Skrevet

Har alltid hatt vedlig svake negler. Om de fikk litt lengde, revna de bare i dusjen o.l. (de knakk ikke, ikke sterke nok til det...)

Selv om du sier du har bra kosthold, tipser jeg likevel ;-) Disse er det eneste som har funka skikkelig på neglene mine:

http://www.iherb.com/Country-Life-Gluten-Free-Maxi-Hair-Time-Release-90-Tablets/1714

Gikk fra helt nedbitte/nedrevna negler til laaange, sterke negler på ca 1 mnd. Nå må jeg snart til å klippe/file de tror jeg. Har egentlig aldri gjort det før, haha!

Skrevet

Trind Nail repair. Funker kjempebra for meg ihvertfall:)

Skrevet

Mer tips? Har samma problem som TS, naglarna delar sig hela tiden och blir aldrig långa. Så de de väääääldigt tynna, böjer sig med en gång. suck--

Skrevet

Prøv ut noen av tipsene da. Ts har fått ganske mange tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...