Gjest Kalkunen Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 merker jeg kjeder meg som singel og blir sekuelt frustrert. slo opp med dama for tre uker siden elns, (i påska) og har ikke sett henne siden. har prøvd å møtt andre damer for sex men de kjeder meg. er nesten ingen fine single damer der ute. alle er enten chubby, fått barn eller plain kjedelig og ute etter noe seriøst så ser ikke lyst på å få sex uten forhold lenger og er ikke så desp at jeg gidder å ta til takke med en jente som går rundt med bonkifigur. tror dama savner meg litt a siden en kompis sier hu er ganske inneslutta og lite entusiastisk når hu er med dem. Ga henne en difus grunn når jeg slo opp så sikkert mulig å angre seg tilbake. Beste måten å gå fram på da? Forsiktig, og beende eller med pågangsmot og entusiasme?
Gjest myr Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Tja.. Det spørs jo om hvorfor du slo opp hvordan du skal prøve deg... Også spørs det om hvordan du slo opp om hun vil ha henne tilbake, har du vært en drittsekk hjelper det nok ikke.
Gjest Elissima Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Hva er bonkifigur om jeg får spørre? 2
Gjest Kalkunen Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 (endret) Tja.. Det spørs jo om hvorfor du slo opp hvordan du skal prøve deg... Også spørs det om hvordan du slo opp om hun vil ha henne tilbake, har du vært en drittsekk hjelper det nok ikke. meh har ikke vært drittsekk. hadde laga en ekstra fin middag og ryddet litt i leiligheta før jeg slo opp med henne den dagen. tok det face to face og dro ganske raskt så hu skulle slippe å holde tilbake tårene så tror ikke hu syns jeg er en drittsekk nei. sa til henne at jeg følte vi ble gamle i forholdet og ikke fikk levd livet skikkelig, så har ikke kritisert vekta hennes eller sagt noe personlig hu kan bli fornærmet av. Endret 15. april 2013 av Kalkunen
Gjest myr Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 meh har ikke ært drittsekk. hadde laga en ekstra fin middag og ryddet litt i leiligheta før jeg slo opp med henne den dagen. tok det face to face og dro ganske raskt så hu sku slippe å holde tilbake tårene så tror ikke hu syns jeg er en drittsekk nei. sa til henne at jeg følte vi ble gamle i forholdet og ikke fikk levd livet skikkelig, så har ikke kritisert vekta hennes eller sagt noe persnlig hu kan bli fornærmet av. Da får du bare prøve deg fram...
frøkna Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Ja.. Må si at mitt andre inntrykk av deg ikke hjalp på første inntrykket, men du kan ikke be en dame bli sammen med deg igjen bare fordi du er seksuelt frustrert! Du er sosiopat hvis du syns det er greit å leke med et annet menneskes følelser på den måten for din egen nytelse. Gjør eksen din en tjeneste og hold deg unna. 14
Gjest Kalkunen Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Ja.. Må si at mitt andre inntrykk av deg ikke hjalp på første inntrykket, men du kan ikke be en dame bli sammen med deg igjen bare fordi du er seksuelt frustrert! Du er sosiopat hvis du syns det er greit å leke med et annet menneskes følelser på den måten for din egen nytelse. Gjør eksen din en tjeneste og hold deg unna. Så det er liksom bare noen motiver som er ok da for å ha dame? Er du som virker sosiopatisk og kontrollerende som skal bestemme hvem som føler riktig for å få lov til å hygge seg med andre. Kvinnfolklogikk much? hvis du ikke LIKER hvitt får du ikke lov til å sparkle veggen din, jezuz.
frøkna Skrevet 15. april 2013 #9 Skrevet 15. april 2013 Så det er liksom bare noen motiver som er ok da for å ha dame? Er du som virker sosiopatisk og kontrollerende som skal bestemme hvem som føler riktig for å få lov til å hygge seg med andre. Kvinnfolklogikk much? hvis du ikke LIKER hvitt får du ikke lov til å sparkle veggen din, jezuz. Hvis du er ærlig og sier at det er pga sex, så er det jo selvfølgelig greit. Du får vel si da at du ikke har klart å få deg noe siden du gjorde det slutt. Så du savner sexen, se om hun tar deg tilbake. Evt kan du høre med henne om hun er interessert i noe mer casual, kanskje hun er seksuelt frustrert hun også? Men ikke lat som om du vil ha henne tilbake, som i hele henne og forholdet når du kun er ute etter et seksuelt forhold.
Ferny Skrevet 15. april 2013 #10 Skrevet 15. april 2013 merker jeg kjeder meg som singel og blir sekuelt frustrert. slo opp med dama for tre uker siden elns, (i påska) og har ikke sett henne siden. har prøvd å møtt andre damer for sex men de kjeder meg. er nesten ingen fine single damer der ute. alle er enten chubby, fått barn eller plain kjedelig og ute etter noe seriøst så ser ikke lyst på å få sex uten forhold lenger og er ikke så desp at jeg gidder å ta til takke med en jente som går rundt med bonkifigur. tror dama savner meg litt a siden en kompis sier hu er ganske inneslutta og lite entusiastisk når hu er med dem. Ga henne en difus grunn når jeg slo opp så sikkert mulig å angre seg tilbake. Beste måten å gå fram på da? Forsiktig, og beende eller med pågangsmot og entusiasme? Liker at du konkluderer med at det ikke finnes noen bra damer der ute etter TRE UKER. Hvis du er på nettdatingsside (...??) og åpner med en cheesy melding, så er det sikkert bare de mest desperate med bonkifigur som blir interessert. 4
Sommee Skrevet 15. april 2013 #11 Skrevet 15. april 2013 merker jeg kjeder meg som singel og blir sekuelt frustrert. slo opp med dama for tre uker siden elns, (i påska) og har ikke sett henne siden. har prøvd å møtt andre damer for sex men de kjeder meg. er nesten ingen fine single damer der ute. Du har prøvd å møte andre damer for sex, men er allikevel seksuelt frustrert? Det har ikke blitt noe altså? Tror du bør lære deg å takle kjedsomheten og trives med deg selv, alene. Ellers er det nok vanskelig å gå tilbake og trives med eksen om du ikke har det bra. Det var vel en grunn til at du gjorde det slutt.
Gjest Kalkunen Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 Du har prøvd å møte andre damer for sex, men er allikevel seksuelt frustrert? Det har ikke blitt noe altså? Tror du bør lære deg å takle kjedsomheten og trives med deg selv, alene. Ellers er det nok vanskelig å gå tilbake og trives med eksen om du ikke har det bra. Det var vel en grunn til at du gjorde det slutt. er ikke meg det skorter på. er bare åkerene som er ferdighøsta. bare grums igjen. du sier noe men har sjønt at noen av feilene hennes er verdt å leve med egentlig så lenge jeg slipper å gå rundt sur.
Gjest Kalkunen Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 Liker at du konkluderer med at det ikke finnes noen bra damer der ute etter TRE UKER. Hvis du er på nettdatingsside (...??) og åpner med en cheesy melding, så er det sikkert bare de mest desperate med bonkifigur som blir interessert. jeg åpner ikke med noe som helst når ingenting frister.
Sulosi Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sulosi, mod.
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 Sendte melding til henne der jeg skrev at jeg ville prate med henne. hu svarte først nå og spør om vi kan møtes i helgen. har ikke engang sagt hva jeg vil prate om men hun foreslår å møtes. godt tegn ikke sant?
Ferny Skrevet 16. april 2013 #16 Skrevet 16. april 2013 Sendte melding til henne der jeg skrev at jeg ville prate med henne. hu svarte først nå og spør om vi kan møtes i helgen. har ikke engang sagt hva jeg vil prate om men hun foreslår å møtes. godt tegn ikke sant? Hyggelig at hun vil møte deg, men kanskje ikke et veldig godt tegn at hun ikke ser av tid til deg før til helgen. Kan vel bety at hun ikke savner deg like mye tilbake, eller i hvert fall ikke forventer at det skal bli en samtale om å prøve igjen. Men tror du bør tenke litt over hva du egentlig vil selv. Det har gått tre uker. Det er normalt å savne den andre selv om man ikke funket sammen som kjærester. Du gjorde det jo slutt..... er dette virkelig en jente du ønsker en fremtid sammen med? Og er du snill mot henne? Synes det blir feil å tigge om å få henne tilbake dersom du ikke mener alvor. 1
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #17 Skrevet 16. april 2013 Hyggelig at hun vil møte deg, men kanskje ikke et veldig godt tegn at hun ikke ser av tid til deg før til helgen. Kan vel bety at hun ikke savner deg like mye tilbake, eller i hvert fall ikke forventer at det skal bli en samtale om å prøve igjen. Men tror du bør tenke litt over hva du egentlig vil selv. Det har gått tre uker. Det er normalt å savne den andre selv om man ikke funket sammen som kjærester. Du gjorde det jo slutt..... er dette virkelig en jente du ønsker en fremtid sammen med? Og er du snill mot henne? Synes det blir feil å tigge om å få henne tilbake dersom du ikke mener alvor. Det er seriøst jævla kjedelig å være i sølibat så kjenner jeg ikke gidder det. Helt ærlig så er det vel gode fremtidsutsikter siden hu ikke har vist noe tendenser til å mase om abrn elelr noe også og når jeg ser alternativene rundt om grøsser jeg bare. hu er kanskje ikke perfekt men det er pokker ikke andre kvinner heller så får nok si meg fornøyd med henen hvis jeg vinner henne tilbake. er alltid snill mot henne ja.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #18 Skrevet 16. april 2013 Du makter faktisk å ta til takke med feilene hennes så du slipper være sur fordi sølibat er noe dritt? Samme holdning som eksen min det, utad ihvertfall. På innsiden var han liten og redd og hadde ikke funnet identiteten sin. Så han lekte macho, snakket om andre som de var ubetydelige for å tøffe seg. Virke usårbar. Tror ikke du er så "care" som du prøver å virke. Vær heller deg selv, dette tullet av ei maske du prøver putte på er bare latterlig og lett gjennomskuelig. Krampeaktig egentlig! Anonym poster: d9737d568f6268aed15870f00750fdc4 3
Gjest Kalkunen Skrevet 16. april 2013 #19 Skrevet 16. april 2013 Du makter faktisk å ta til takke med feilene hennes så du slipper være sur fordi sølibat er noe dritt? Samme holdning som eksen min det, utad ihvertfall. På innsiden var han liten og redd og hadde ikke funnet identiteten sin. Så han lekte macho, snakket om andre som de var ubetydelige for å tøffe seg. Virke usårbar. Tror ikke du er så "care" som du prøver å virke. Vær heller deg selv, dette tullet av ei maske du prøver putte på er bare latterlig og lett gjennomskuelig. Krampeaktig egentlig! Anonym poster: d9737d568f6268aed15870f00750fdc4 uff tror du å hjemme seg bak anonym bruker gjør det noe mindre creepy at du prøver å tolke folk over nettet. jeg er ikke eksen din, så dumme valg gjør jeg faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå