AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Når man snakker om bryn (ref statementbryntråden), så kom jeg samtidig på at jeg ikke er fornøyd med min Depend-farge. Fargen i seg selv er ok, men konsistensen på dette er grusomt. Klumpete og sitter dårlig uansett hvor mye jeg rører blandingen sammen først. Ergo synes jeg den er trælete å påføre. Tips til bedre farge? (jeg er rødblond og trenger litt ekstra farge til hverdags. Ingen hard farge men en litt varm bruntone) Anonym poster: a397be017ccefc53f72d5ab7f32be945
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Når man snakker om bryn (ref statementbryntråden), så kom jeg samtidig på at jeg ikke er fornøyd med min Depend-farge. Fargen i seg selv er ok, men konsistensen på dette er grusomt. Klumpete og sitter dårlig uansett hvor mye jeg rører blandingen sammen først. Ergo synes jeg den er trælete å påføre. Tips til bedre farge? (jeg er rødblond og trenger litt ekstra farge til hverdags. Ingen hard farge men en litt varm bruntone) Anonym poster: a397be017ccefc53f72d5ab7f32be945 jeg er fornøyd med refectocil. ulempen er at fargen ikke varer så lenge da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå