AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg har prøvd mange fuktighetskremer, men jeg begynner å lure på om jeg egentlig trenger det. Har kun prøvd kremer fra Matis og Decleor, da dette skal være gode merker? Men de fleste jeg har prøvd har blitt altfor fete på huden min. Jeg har valgt de som er for kombinert, fet hud, da det er dette jeg har. Men jeg tror ikke jeg har fuktfattig hud heller, da huden min ikke tar opp fuktigheten fra kremene. Om vinteren kan jeg ha tørr hud på nesen, ellers er den bare blank. Tips? Føler at jeg bør ha en, men jeg kan jo ikke gå rundt med en krem som gjør meg blankere enn uten. Har prøvd en grønn fra Matis og Hydra Floral emulsion OG creme(Decleor), men disse gjorde meg bare blank. Anonym poster: 0a39728b4dc197e46776462488d9eaec
Gjest Nanne70 Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 De merkene du nevner er helt klart bra merker, men det behøver jo ikke å bety at de er optimale for din hud. Jeg har omtrent samme hudtype som deg og blir også blank av Hydra Floral. Matis Reponse Purete har jeg ikke prøvd, men de andre Matis-produktene jeg har brukt, har vært veldig fete/fuktighetsrike. De beste dagkremene jeg har prøvd så langt, som er lette og ikke gjør meg blank, er Decleor Aroma Purete Shine Control Oxygenating Fluid (som koster under 200,- kr. fra Feelunique så lenge du setter valuta til GBP), og md formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion. Det kan være et tips å unngå fuktighetsgivende produkter med "creme/cream" navnet og heller gå for de som heter "lotion" eller "fluid", da disse oftere er lettere i konsistensen. Akkurat nå er jeg spent på å prøve en ny ansiktskrem som visstnok skal være veldig bra (og rimelig), den heter Nourish Argan Skin Renew og fås foreløpig kun hos Feelunique. Nourish har også en egen serie for blandingshud, som er plan B dersom jeg ikke liker argan-kremen. Håper dette kan være til hjelp, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå