gjest:) Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg skal ha et kombiskap til åpen kjøkkenløsning , og ønsker da et skap med lite støy, og lite rimdannelse, men det er greit om det må avrimes en gang hvert 1-2 år. Er det noen som kan dele erfaringer om følgende skap? Bosh(eller tilsvarende fra Siemens) KGE39AI40 . 38dB, low frost (eventuelt tilsvarende skap med annen farge eller høyde: KGE36AI40/ KGE39AW40/ KGE36AW40) -Hvordan oppleves støynivået? -Hvor ofte er det behov for å avrime(Del gjerne eventuelt erfaringer om andre skap fra Bosh/SIemens med low frost(ikke no frost)) Samsung RL56GRERS1 , 40dB, No frost -Hvordan oppleves støynivået? -Hvor ofte kjøres no-frost programmet, og gir dette ekstra støy? Tar også gjerne imot eventuelle andre gode/dårlige erfaringer.
Sola^ Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Me har eit Samsung kjøleskap, men ikkje kombiskap. Skapet funker bra, men innredninga kunne ha vore betre. Hyllene for flasker har ikkje plass til 1.5L brus, og det er vel det som irriterer meg mest. Ellers er det ikkje så store muligheter til å justere hyllene (få spor til å endre på plassering av hylle). Det fine er at temperaturen holder seg bra og det er stille. I tillegg liker eg at hyllene har ein kant slik at viss/når noko søles inne i kjøleskapet så renner det ikkje ned igjennom heile kjøleskapet i frå hylle til hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå