Gå til innhold

Hvordan slette en gruppe og dens medlemmer som jeg er admin på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er admin i en Gruppe på Facebook.

Den vil jeg slette, hele gruppen. Og slette medlemmene i gruppen også.

Jeg får ikke til det.

Jeg får bare slettet meg selv... Hjelp.

:(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ALLE medlemmene må melde seg ut av gruppen først. Så kan du slette den. Send melding til alle i gruppen, eller skriv på gruppeveggen. Om du legger ved en fin begrunnelse, vil nok alle respektere ønsket ditt og slette seg. :)

Anonym poster: 05755bb1bc55d8d2cbb5170ec2c0fa41

Skrevet

Slett alle medlemmene, så deg selv.

Skrevet (endret)
ALLE medlemmene må melde seg ut av gruppen først. Så kan du slette den. Send melding til alle i gruppen, eller skriv på gruppeveggen. Om du legger ved en fin begrunnelse, vil nok alle respektere ønsket ditt og slette seg. :)

Slett alle medlemmene, så deg selv.

ohohohoh nå har jeg funnet en knott til å fjerne dem.

Men hva med bilder og innlegg? Det er litt for mye å fjerne... Og nå er det bare meg igjen.

Om jeg fjerner meg selv da. Blir gruppen borte for alltid og ikke synes noen steder? Er så kjipt å bli minnet på en nedlagt gruppe.

Endret av Wonders
AnonymBruker
Skrevet

Går det an å slette alle selv nå? Så bra, det gjorde det ikke før. Da var det mye stress med å få alle tid å slette seg! Gruppen vil nok stå der for alltid, og om noen andre melder seg inn, etter at du har meldt deg ut, blir de gruppeadmin. Det beste du kan gjøre er å stenge/skjule gruppen og det er mulig, og skrive en melding til Facebook om at du ønsker gruppen slettet.

Skrevet

Nei, når du sletter deg selv får du beskjed om at gruppen med alt forsvinner. Ihvertfall fikk jeg det da jeg slettet en jeg startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...