Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er nok et bevis på at eksen og far til mine barn kommet på borde, og han har vert utro IGJEN med samme kvinne han satt for et år siden og fortalte han aldri igjen skulle se eller ta kontakt med.

Er så fortvilt for jeg føler meg lurt... lurt til og tro at vi skulle bli en familie igjen og at vi skulle få det til å fungere.

Føler meg dum og naiv :(

Hva kan jeg gjøre for å glemme taperen?? han nekter så han er blå i ansikte, men har fått bevis så jeg vet det er sant.

Elsker han og savner han! men NÅ kan jeg ikke utsette meg for mere med han.

er lei av og hele tiden leve i frykt for at han skal gjøre noe og lei av og ikke kunne stole på han...

noen gode råd?

vi har vert veldig stygg med hverandre under kranglene, så han har ikke tatt kontakt med barna heller :'(

Åja vi har prøvd samtaleterapi, men nå har jeg bestillt mekling!!! klarer ikke mer...

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Kan du ikke alliere deg med en venninne? Det hjelper gjerne å ha noen som er på din side i sånne situasjoner. Ellers har jeg ikke så mye råd å komme med birtsett fra å prøve å ikke la det ta all oppmerksomheten din. Finn på ting med venner og barna, og prøv å fyll tiden med ting du koser deg med. I starten vil du sikkert ikke greie å tenke på noe annet enn han som har bedratt deg, men etter en stund kommer du til å tenke på han skjeldnere og skjeldnere.

Bra du har bestilt time til mekling. Slike ting er jo enda vanskeligere når det er barn med i bildet, men man må jo bare gjøre det beste ut av det. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar strykebrett...

Jeg har heldigvis en stor familie og mange gode veninner som kjenner til sitvasjonen å hjelper meg så godt de kan :) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem <3

Men det jeg sliter mest med er følelsen av og bli bedratt, det og føle at de 10 årene våre sammen ikke har betydd noe for han :(

Er så sint og frustrert når jeg tenker over hva han har gjort mot meg og ikke minst barna!!

fy f... jeg som trodde det var litt mer iq i den mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...