AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg og en fyr jeg er interessert i lå i senga å klina en kveld. Etterhvert la han seg over meg, og jeg merket etter noen sekunder at det bare ble vanskeligere og vanskeligere å puste. Det viste seg nemlig at han hadde lagt hele kroppsvekten sin på meg. Jeg sa i frå, og det virket nesten som at han ble litt sur. Er dette vanlig? Sier dere i fra, eller bare fortsetter dere? Anonym poster: cdbbb1d6fc12e3e2b30f05cda89eea32
Purple Basil Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Vet ikke om det er vanlig, men man må vel si ifra? Slik at man ikke blir kvalt? 5
Sommee Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg og en fyr jeg er interessert i lå i senga å klina en kveld. Etterhvert la han seg over meg, og jeg merket etter noen sekunder at det bare ble vanskeligere og vanskeligere å puste. Det viste seg nemlig at han hadde lagt hele kroppsvekten sin på meg. Jeg sa i frå, og det virket nesten som at han ble litt sur. Er dette vanlig? Sier dere i fra, eller bare fortsetter dere? Anonym poster: cdbbb1d6fc12e3e2b30f05cda89eea32 Men du burde si ifra ja, er han ikke sterk nok i armene til å holde seg oppe? Endret 15. april 2013 av Sulosi spekulasjoner 2
Gjest Guilty Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Vet ikke om dette er vanlig men når kjæresten blir litt for ivrig og lener seg på meg sånn at jeg ikke får puste ordentlig så bare sier jeg ifra.. Veldig rart at han ble sur da..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Jeg får ikke puste hvis samboer legger hele vekten sin på meg da han veier ca 100 kg, skulle tatt seg ut om jeg fikk puste da! Men han blir overhodet ikke sur når jeg sier i fra da jeg ikke trenger å si i fra (han skjønner at det ikke er godt å ikke få puste, og vil ikke drepe meg), og det er sjeldent at han legger all sin vekt på meg, er mest bare for å tulle og i 2 sekunder. Anonym poster: 4013ffa2fc0e61b5e9412d840044abb7
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg og en fyr jeg er interessert i lå i senga å klina en kveld. Etterhvert la han seg over meg, og jeg merket etter noen sekunder at det bare ble vanskeligere og vanskeligere å puste. Det viste seg nemlig at han hadde lagt hele kroppsvekten sin på meg. Jeg sa i frå, og det virket nesten som at han ble litt sur. Er dette vanlig? Sier dere i fra, eller bare fortsetter dere? Anonym poster: cdbbb1d6fc12e3e2b30f05cda89eea32 eh nei... Og du må jo si fra om du ikke får puste. Iallefall dust av han å bli sur. Endret 15. april 2013 av BettyBoop 1
Gjest Katten. Skrevet 15. april 2013 #7 Skrevet 15. april 2013 Trodde det var common sense å ikke legge hele kroppsvekten på jenta, jeg? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 15. april 2013 #8 Skrevet 15. april 2013 Trodde det var common sense å ikke legge hele kroppsvekten på jenta, jeg? Det er common sense ja
Gjest badeand1 Skrevet 15. april 2013 #9 Skrevet 15. april 2013 (endret) Med mindre man liker det. Endret 15. april 2013 av Mortem 2
following_angels Skrevet 15. april 2013 #10 Skrevet 15. april 2013 Jeg sliter også ofte med på puste når kjæresten min ligger oppå meg (spesielt når vi kliner). Han er veldig tynn og ikke tung på noen måte, men tror det bare er det at luften blir "innestengt" og man får liksom ikke pustet skikkelig inn. Dessuten trenger man jo masse luft når man kysser, så kanskje lungene lettere går tom? Jeg sier bare ifra, ingen som blir lei seg da. Hvis han blir sur så kan det jo være at du vinklet det på en måte som fikk han til å føle seg stor/tung, og at det var derfor han ble sur?
Amanda C. Skrevet 15. april 2013 #11 Skrevet 15. april 2013 (endret) Bare å si ifra! Han har INGEN rett til å bli sur. Kjæresten veier 110 og jeg veier 55 og det skjer en gang i blandt når han blir litt for ivrig og glemmer seg:P haha, får faktisk ikke puste når det skjer Endret 15. april 2013 av Amanda C. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 Jeg sliter også ofte med på puste når kjæresten min ligger oppå meg (spesielt når vi kliner). Han er veldig tynn og ikke tung på noen måte, men tror det bare er det at luften blir "innestengt" og man får liksom ikke pustet skikkelig inn. Dessuten trenger man jo masse luft når man kysser, så kanskje lungene lettere går tom? Jeg sier bare ifra, ingen som blir lei seg da. Hvis han blir sur så kan det jo være at du vinklet det på en måte som fikk han til å føle seg stor/tung, og at det var derfor han ble sur? Da er han sykt hårsår isåfall. Det sier seg jo selv at gutten som oftest er tyngre enn jenta
Sulosi Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger som følger av dette. Sulosi, mod.
Gjest .-L-. Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 Hehe, heldig meg da som ikke veier så mye. Hun drar meg inn så jeg klager ikke
Gjest JakeGreen Skrevet 15. april 2013 #15 Skrevet 15. april 2013 Hvem faen legger seg over en kvinne på den måten?
Pearl2.0 Skrevet 15. april 2013 #16 Skrevet 15. april 2013 Nei, det er bare å si fra! Hvis han ikke tåler å høre dette kan du foreslå å stå på mellomgulvet hans og se hvor godt han liker det
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #17 Skrevet 15. april 2013 Jeg sliter også ofte med på puste når kjæresten min ligger oppå meg (spesielt når vi kliner). Han er veldig tynn og ikke tung på noen måte, men tror det bare er det at luften blir "innestengt" og man får liksom ikke pustet skikkelig inn. Dessuten trenger man jo masse luft når man kysser, så kanskje lungene lettere går tom? Jeg sier bare ifra, ingen som blir lei seg da. Hvis han blir sur så kan det jo være at du vinklet det på en måte som fikk han til å føle seg stor/tung, og at det var derfor han ble sur? TS her. Tror da ikke jeg sa noe som kunne vinkles feil. Kjente bare at lungene ble tømt for luft, og jeg sa i fra om at jeg ikke fikk puste når han lå oppå meg slik. Anonym poster: cdbbb1d6fc12e3e2b30f05cda89eea32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå