Gå til innhold

Bakteriefritt.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har benyttet seg av denne metoden for å få et bedre inneklima, og dermed fått bedre helse?

Anonym poster: 538ca05fe4758f6a8ff869f8e7b7285a

AnonymBruker
Skrevet

www.bakteriefritt.no

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært borti dette før, men her er ihvertfall en beskrivelse av utstyret de mest sannsynlig bruker:

http://en.wikipedia....drogen_peroxide

Anonym poster: d5c789a2f3788b0c1ce425e6debd78c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva slags utstyr de bruker, var mer interessert i å høre om noen hadde direkte erfaring med slik type desinfisering av bolig i forhold til helseproblemer. Mycoteam mener det ikke er mugg i leiligheten min, men jeg blir likevel syk av å være der. Så da prøver jeg dette og ser hvordan det går.

Skrevet

Vi fikk røyksskade i leiligheten vi hadde for 20 år siden, da hadde vi en lignende type sanering/desinfisering for å nøytralisere giftsstoffer. Husker leiligheten hadde helt fantastisk luft etterpå, det var så utrolig rent og friskt!

Skrevet

virker ikke som jeg trenger disse til min vårrengjøring nei...

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke snakk om vanlig rengjøring.

Skrevet

Det kan du jo egentlig ikke vite. Desinfisering og rengjøring er ikke helt det samme. Utrolig mange boliger har problemer med muggsopp, uten at de som bor der er klar over det.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan du jo egentlig ikke vite. Desinfisering og rengjøring er ikke helt det samme. Utrolig mange boliger har problemer med muggsopp, uten at de som bor der er klar over det.

Alvorlige problemer med muggsopp vil uansett ikke løses med slike maskiner som snakkes om her. Råteskader i bygningskonstruksjonen eller dårlige ventilasjonsløsninger må fikses av snekkere.

Kan tenke meg at det er lurt å bruke dette utstyret etter at man har fikset årsaken til at mugg oppstår. Hvis ikke blir det bare midlertidig symptombehandling av leiligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Alvorlige problemer med muggsopp vil uansett ikke løses med slike maskiner som snakkes om her. Råteskader i bygningskonstruksjonen eller dårlige ventilasjonsløsninger må fikses av snekkere.

Kan tenke meg at det er lurt å bruke dette utstyret etter at man har fikset årsaken til at mugg oppstår. Hvis ikke blir det bare midlertidig symptombehandling av leiligheten.

Jeg har allerede hatt fagfolk til å sjekke om det er unormale vekster av muggsopp ved hjelp av luftprøver. og de sier at alt er bra. Men jeg blir like herlig syk av å være i boligen, og vil derfor prøve dette da jeg vet at allergikere kan reagere på veldig lave doser av soppsporer. Nå tar også bakteriefritt samme type målinger og sjekker for fukt osv, de kommer ikke og bare desinfiserer uten å gjøre forarbeid.

Ventilasjon i boligen er upåklagelig god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...