Gå til innhold

Disse forbanna glidlåsene bak - hva gjør du får å få de opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

KOrt og godt spørsmål:

Hva gjør du når du skal få opp glidlåsen bak kjolen?

Understreker når en ikke har en mann i nærhenten.

Anonym poster: 04eee053fd80bf4a541fafddf107af55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker hendene mine.

Anonym poster: 0407f5f4efd801ea3c920b3a56c23178

• Liker 3
Skrevet

Tre gjennom en tråd/hyssing og dra da vel..... Det beste er vel å alliere deg med en mann, men da går vel helst glidelåsen bare nedover :)

Enjoy,

Vantage

• Liker 2
Skrevet

Jeg har god nytte av å kunne se i et speil.

Ellers føler jeg at jeg knoter mye, men da vet jeg hvordan jeg skal bruke hendene for å få det til :)

Skrevet

Vrir og vender meg i allskens retninger for å få den opp! Er ikke så mye annet å gjøre dessverre. Så det er greit å være myk og tøyelig i slike situasjoner:p

Skrevet

Spør kjæresten om hun kan hjelpe meg..... :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er to alternativ:

a)

Dra glidelåsen så langt ned som du rekker - så løfter du kjolen litt opp slik at du får dratt glidelåsen enda litt lenger ned - deretter drar du kjolen "godt ned" igjen og rekker da tak i låsen nedenfra.

b)

Dra på gata og finn en ONS som kan hjelpe :)?

Endret av Aquarelles
AnonymBruker
Skrevet

jeg stikker en strikkepinne gjennom å drar den opp.

Anonym poster: ae6e74d6e1eb48f8706b38bfbc594f41

Skrevet

Her er to alternativ:

a)

Dra glidelåsen så langt ned som du rekker - så løfter du kjolen litt opp slik at du får dratt glidelåsen enda litt lenger ned - deretter drar du kjolen "godt ned" igjen og rekker da tak i låsen nedenfra.

b)

Dra på gata og finn en ONS som kan hjelpe :)?

Jeg tror kanskje ts vil ha den opp og ikke ned :) Jeg leste det hvertfall sånn. Dersom det går, er å feste en kleshenger i låsen god hjelp, lettere å trekke i den :)

Skrevet

Jeg tror kanskje ts vil ha den opp og ikke ned :) Jeg leste det hvertfall sånn. Dersom det går, er å feste en kleshenger i låsen god hjelp, lettere å trekke i den :)

Ok. Da blir det litt mer slik som Challenger beskrev litt lenger oppe. Jeg har forøvrig ikke hatt problemer da jeg når glidelåsen greit. :)

Skrevet

Ok. Da blir det litt mer slik som Challenger beskrev litt lenger oppe. Jeg har forøvrig ikke hatt problemer da jeg når glidelåsen greit. :)

Ja, helt enig der. Litt vrikking og trekking så går den opp. Har heller ikke problemer med det, kan smøre meg selv med solkrem på ryggen dersom det er nødvendig også ;)

• Liker 1
Skrevet

Har en kjole som er helt umulig å få opp glidlåsen på, var helt krise og jeg rakk ikke makke i evigheter med å dra den opp. Bestemte meg for å ringe på hos naboen, hun lo godt og kjente til problemet å fikk dratt opp glidlåsen :) Så det er en mulighet!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar tak i den med tre fingre og drar den opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker hendene mine:P først tar jeg og drar opp så langt jeg får til, også tar jeg hånden over bak skuldra og drar opp resten:P

Anonym poster: 6c1d3cce679a1f193ae8ee7bcbb06563

Skrevet

Jeg tar halvparten nedenfra og halvparten ovenfra.

• Liker 1
Skrevet

Vrir kjolen rundt slik at den er bakfram og trekker opp glidelåsen, før eg vrir kjolen tilbake slik at den er på rett vei :danse:

Skrevet

Drar så langt jeg kan opp ned armen i vinkel nedover. Deretter tar jeg armen over hodet, og drar resten opp i armen med vinkel oppover. Den andre handen holder alltid igjen øverst. Altså halvparten nedenfra og halvparten ovenfra som en over sa.

Kan ta meg selv i handen bak ryggen, så det går helt fint uansett kjole.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...