Gå til innhold

Har du opplevd at folk har smisket med deg før eller etter de har skaffet seg fordeler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange slue mennesker, og jeg har nok vært ALT for naiv tidligere. og jeg klarte ikke før i ettertid se at smiskingen hadde sammenheng med goder mennesker tilegnet seg

Et eksempel er lillebroren min som overtok huset på sommerøya for en slikk og ingenting..

Å overta /kjøpe drømmeplassen var alle vi tre søskens store drøm. Nok om det , men vår lilebror ble favorisert, vi ble lei oss, men ting roet seg slik det ofte gjør...men allikevel surt...

Var ganske stresset i den perioden,så rakk ikke tenke mye over tingenes tilstand, men i ettertid tenker jeg på gavedrysset som plutselig begynte i den perioden...

Min lillebror begynte i den perioden plutselig å overdrysse barna mine med kjempeflotte gaver..

I ettertid ser jeg den slue baktanken og jeg omgås ikke han lenger, også av andre liknende grunner..

Smisking før eller etter å ha kommet seg til noe, og der er han alltid ute med syvmilssteg , foran alle andre..

Andre som har opplevd falsk smiger..?

Anonym poster: 380b9e564e5a3f476306b7f334df2c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror alle opplever dette i større eller mindre grad innimellom... Hvor bevisst eller ubevisst det er kan sikkert diskuteres, men det å besitte evt. goder den andre ønsker som resulterer i overdriven smisking har jeg opplevd flere ganger :(

Slik du beskriver hendelsen med broren din så virker det på meg som om han har dårlig samvittighet. Men hvis gavedryset kom før hytteovertagelsen høres det veldig suspekt ut ja.

Jeg har selv opplevd en søster som overumplet meg med å bestemme at hun skulle overta vår familiehytte. Dette er også et drømmested og siden jeg og mannen ikke hadde så god råd på den tiden mente hun at hun hadde bedre forutsetninger. Etter et år har det vist seg at dette ikke var tilfelle så nå ender det med at vi alle bruker den til moren vår evt. selger den.

Tenker at det sikkert er flere gode grunner til at du ikke vil ha noe med broren din å gjøre. Det er jo fryktelig leit, men det er viktig å følge hodet og hjertet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...