Gå til innhold

"Historier fra virkeligheten" når kommer de på trykk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skrev en historie i norsk ukeblad og fikk svar om at de ønsket å trykke den. Dette begynner å bli en stund siden. Er det noen her inne som har sendt inn historier som vet hvor lang tid det tar før de kommer på trykk?

Anonym poster: b5bf5ce9d76e3a7e46eb49af8396cad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, disse historiene tjente jeg svært gode penger på i studietiden! I gjennomsnitt pleide det å ta et halvt år før historiene kom i ukebladene. Men betalingen skal du ha med en gang, bare pass på å levere skattekort.

Ahhh, gjennom tidene har jeg vært narkoman og prostituert, enkemann, kone som var utro osv. Jeg lurer på hvor mange prosent av disse historiene som faktisk er fra virkeligheten.

Anonym poster: b4be112409634945743d0e6b4d89f65c

Skrevet

1500 tror jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, disse historiene tjente jeg svært gode penger på i studietiden! I gjennomsnitt pleide det å ta et halvt år før historiene kom i ukebladene. Men betalingen skal du ha med en gang, bare pass på å levere skattekort.

Ahhh, gjennom tidene har jeg vært narkoman og prostituert, enkemann, kone som var utro osv. Jeg lurer på hvor mange prosent av disse historiene som faktisk er fra virkeligheten.

Anonym poster: b4be112409634945743d0e6b4d89f65c

Hehe, jeg har også lurt på hvor mange av dem som er ekte - jeg tipper det ikke er så mange.

Men stilte de ikke spørsmål ved at du var både utro kone, prostuert, enkemann og prostituert da? Eller luktet de lunta men lot deg holde på siden du skriver godt?

Anonym poster: 95011fcc3dce95a4cf1aefad706bd677

Skrevet

Hehe, jeg har også lurt på hvor mange av dem som er ekte - jeg tipper det ikke er så mange.

Men stilte de ikke spørsmål ved at du var både utro kone, prostuert, enkemann og prostituert da? Eller luktet de lunta men lot deg holde på siden du skriver godt?

Anonym poster: 95011fcc3dce95a4cf1aefad706bd677

De bryr seg nok innmari lite om akkurat det.

Skrevet

Min historie kom på trykk etter 2 -3 mnd. Pengene fikk jeg da jeg leverte "manuset" om du vil.

Fikk 1500,- for historien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...