edderkoppdame Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Mye kan skje på en fest. Vi har i det siste fått historier som "dama med finger'n i rumpa" og "beretningen om pokersugerdama". Så er det noen som vil dele sin særeste festhistorie? Trenger ikke ha noe med sex å gjøre. Kommer ikke på noe veldig sært enda, bortsettfra en kar som bæsjet under et juletre i en av festene i slutten av tenåringstiden, men kommer kanskje på noe etterhvert 1
Gjest Mann på 47 Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Mye kan skje på en fest. Vi har i det siste fått historier som "dama med finger'n i rumpa" og "beretningen om pokersugerdama". Så er det noen som vil dele sin særeste festhistorie? Trenger ikke ha noe med sex å gjøre. Kommer ikke på noe veldig sært enda, bortsettfra en kar som bæsjet under et juletre i en av festene i slutten av tenåringstiden, men kommer kanskje på noe etterhvert Høres sikkert ut som en urban legend, men ei i klassen forsøkte seg med en banan på fest når vi var russ. Dumt hun skrelte den først:-)
Sommee Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 (endret) To eldre kompiser av meg gikk hjem en vakker sommermorgen etter endt nachspiel. Der hadde de seg med hver sin dame på hvert sitt rom(vegg i vegg). Kompis 1: Ja, hun dama di må ha vært bra da, fy flate som hun stønna høyt. Kompis 2: Nei, vet du hva.., hun er ikke helt god i hodet tror jeg. Kompis 1: Åh? Hun må jo ha likt seg da, vi hørte henne høyt og tydelig inn til oss. Kompis 2: Ja, men allikevel, hun er nødt til å ha en skrue løs eller noe..., noe som ikke stemte der.. Kompis 1: Hvorfor det? Hun likte det jo tydeligvis da, sånn som hun skrek og stønnet. Kompis 2: Nææh, tror hun faket altså, for så god ække jeg til å pule!! Endret 15. april 2013 av Sommee 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå