Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye problemer nå at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Det er dårlig med penger nå, sønnen vår har ikke fått barnehageplass. Jeg skal snart begynne å jobbe igjen og mannen min får ikke permisjon før til neste år. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi trenger penger så jeg kan ikke være i ulønnet permisjon. Og familiemedlemmer jobber selv så de kan heller ikke sitte barnevakt. Noen ganger innimellom går, men ikke hver gang jeg skal jobbe. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler at alt går mot meg nå.

Anonym poster: 92eb06f29a4e8e36ffca581572e51092

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagmamma?

Anonym poster: aa7b1ff05910556781693f5ed0fa2f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen dagmammaer her i området. Jeg er bare skikkelig fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Om det finnes andre jobber man kan jobbe fra hjemme? Eller noe? Jeg er så hjelpesløs nå!

Skrevet

Det finnes ingen dagmammaer her i området. Jeg er bare skikkelig fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Om det finnes andre jobber man kan jobbe fra hjemme? Eller noe? Jeg er så hjelpesløs nå!

Er det at du er dagmamma selv en mulighet? Er det lite barnehageplasser i området, og ingen andre dagmammaer er det langt fra umulig at behovet er der. Teletorg er en mulighet, men mye av det er.... ikke helt kompatibelt med barn innen hørevidde.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Norge bor du da?

Anonym poster: 11c3b9aef6e9544ca0f7650c14019901

Skrevet

Hvorfor skal ikke mannen din har permisjon før til neste år?

Skrevet

Være dagmamma selv. Da får du vel kontantstøtte+lønn for å ha de andre barna.

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Støtter forslaget om å være dagmamma selv :) Jeg har selv vært det da barna mine var små. Grunnen var for at jeg ville være hjemme med mine egne, så da valgte jeg å ta inn andres unger også, og tjente samtidig på det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Være dagmamma selv. Da får du vel kontantstøtte+lønn for å ha de andre barna.

Men kjære deg.. Hvor i landet bor du?

Anonym poster: 1f60c6861fc78d3dfc0e72c7d2d1ef9a

Skrevet

Men kjære deg.. Hvor i landet bor du?

Anonym poster: 1f60c6861fc78d3dfc0e72c7d2d1ef9a

Sentralt på Østlandet. Hvordan det?

Hvis det er problem med for få barnehageplasser der TS bor og ingen ledig dagmamma er det nok helt sikkert behov for flere dagmammaer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...