Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke om jeg skal gå eller bli hos min samboer. Vi har vært sammen i over 5 år, og sexlivet generelt har vært på bunn det siste året. Ja jeg har snakket med han, men det hjelper ikke. Han har hatt problemer med å ikke få orgasme når vi har hatt sex det siste året og det er nok det som setter en demper på sexlivet vårt.. Vi passer sammen på alle mulige måter, men sex er en utrolig viktig del av et samliv. Uten sex føles det noen ganger som om vi er bestevenner som bor sammen. Misforstå meg rett, han gir meg mye komplimenter om at jeg er sexy, ser bra ut osv.

Merker at forholdet tærer på meg når jeg tenker veldig på og har et syn på at han ikke er tiltrukket av meg lenger. Selv om han får stå når vi koser uten sex. Gjør så vondt..

Anonym poster: aacc9a6d6326ce4ecae436b6c3a51e74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det selvtilliten din som er dårlig mener du? I så fall må du jobbe med den å det er ene og alene din oppgave. det finnes mange bøker du kan lese :)

Anonym poster: fedf9ae942b24fb4b890dbfabe7d0803

Skrevet

Som en klok mann engang sa: "er forholdet ellers bra, betyr sexlivet 10 %, men er det andre problemer i forholdet betyr sexlivet 90 % ".

Siden sex betyr så mye for deg, ligger det nok andre problemer til grunn enn bare et dårlig sexliv.

Du sier dere passer perfekt sammen på andre måter, men at du føler du bor sammen med din beste venn. Betyr sexlivet virkelig så mye at du ikke kan bo sammen med din bestevenn for en periode, mens dere leter etter årsak og løsning på et problem?

Det du beskriver er et vanlig problem, og det finnes løsninger på det, men det tar tid, og begge parter må være tålmodige og ønske å få dette til.

Og er en periode med dårlig sexliv så viktig at du er villig til å kaste et ellers perfekt forhold på båten?

Beklager. Jeg forstår at dette er viktig for deg, men jeg forstår ikke tankegangen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...