AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg har vært samboer i 2 år, vi har et veldig godt forhold, men føler kanskje sexen begynner å bli litt rutine, selv om vi varierer stillinger etc. VI har kanskje sex 3-5 ganger i uka, vi tenner på hverandre, men det er liksom ikke den samme lidenskapen der lenger. Vi hopper ikke akkurat på hverandre lenger.Jeg tenker sex er viktig for at forholdet skal vare, er det noen der som har noen tips til å sprite opp sexlivet? Hva gjør dere som er i langvarige forhold? Anonym poster: 2b779bbf6b396eee7f5a0a0e389b4343
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Det finnes ikke mange nok sexstillinger i verden hvis dere skal ha så mye variasjon. Cluet for å ha et godt sexliv er å legge fra seg ideen om det skal være så spennende, og at dere må sprite det opp og krydre det. Det er mye viktigere å kunne være intime med hverandre ofte. Anonym poster: 3fe77d10dd701aa9a1a52e1899c9ab92 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Se på sexlivet deres som sølvtøy. Det må pusses jevnt og trutt for å bevare glansen. Den fella de fleste av oss lett kan gå i er vel å glemme kjærestedelen midt oppi hverdagslivet. Tror mange lett kan ende opp foran tv eller bak hver sin pc når man endelig har litt fritid etter en travel dag. Det er vel og bra, men det å bestemme seg for å skru av alt en kveld i uken og bare bruke tid på hverandre enten man vil spille ett spill, gå en tur eller prate kan nok være med å å styrke nærheten mellom dere. En annen ting er å planlegge ting dere gjør sammen slik som en helgetur, ferien, kino, en teaterforestilling, romantisk middag på en koselig restaurant eller en romantisk middag hjemme der begge hjelper til eller hva som dere synes er koselig å gjøre sammen. Jeg kaller det for livets små karameller. Da kommer man seg bort fra hverdagslivet litt og skaper hyggelige minner med hverandre. En annen ting er å huske på å pynte seg for hverandre. Den gang man datet så ville man ta seg best mulig ut for hverandre. Etterhvert så glir mange inn i gidder ikke, orker ikke, bryr meg ikke mentaliteten. Jeg mener ikke at man alltid skal gå kledd som om man skulle på byen da,men det er jo koseligere å se at partneren har brydd seg med å stelle seg opp for deg og ikke subber rundt i gamle joggebukser f.eks. En annen ting er å huske på hver dag å gi hverandre positive tilbakemeldninger på at dere betyr mye for hverandre og å skryte av hverandre. Nå har jeg ikke snakket om sexstillinger for jeg mener at et godt sexliv kommer fra nærhet, samhørighet og den gode følelsen av å føle seg elsket og forstått av sin partner. Da oppnår man lidenskapen . Anonym poster: 2cdc155357dd6c889dc7e887f5bd52bf 2
Gjest anonym Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Se på sexlivet deres som sølvtøy. Det må pusses jevnt og trutt for å bevare glansen. Den fella de fleste av oss lett kan gå i er vel å glemme kjærestedelen midt oppi hverdagslivet. Tror mange lett kan ende opp foran tv eller bak hver sin pc når man endelig har litt fritid etter en travel dag. Det er vel og bra, men det å bestemme seg for å skru av alt en kveld i uken og bare bruke tid på hverandre enten man vil spille ett spill, gå en tur eller prate kan nok være med å å styrke nærheten mellom dere. En annen ting er å planlegge ting dere gjør sammen slik som en helgetur, ferien, kino, en teaterforestilling, romantisk middag på en koselig restaurant eller en romantisk middag hjemme der begge hjelper til eller hva som dere synes er koselig å gjøre sammen. Jeg kaller det for livets små karameller. Da kommer man seg bort fra hverdagslivet litt og skaper hyggelige minner med hverandre. En annen ting er å huske på å pynte seg for hverandre. Den gang man datet så ville man ta seg best mulig ut for hverandre. Etterhvert så glir mange inn i gidder ikke, orker ikke, bryr meg ikke mentaliteten. Jeg mener ikke at man alltid skal gå kledd som om man skulle på byen da,men det er jo koseligere å se at partneren har brydd seg med å stelle seg opp for deg og ikke subber rundt i gamle joggebukser f.eks. En annen ting er å huske på hver dag å gi hverandre positive tilbakemeldninger på at dere betyr mye for hverandre og å skryte av hverandre. Nå har jeg ikke snakket om sexstillinger for jeg mener at et godt sexliv kommer fra nærhet, samhørighet og den gode følelsen av å føle seg elsket og forstått av sin partner. Da oppnår man lidenskapen . Anonym poster: 2cdc155357dd6c889dc7e887f5bd52bf Bra svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå