Gå til innhold

Bli med en fyr hjem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en veldig hyggelig mann i helgen. Kvelden ble også riktig så hyggelig, og det endte med at han ba meg bli med ham hjem. Jeg turte ikke det, og dro hjem til meg selv alene. Ville ikke ha han med hjem til meg heller.

Vet ikke helt hva jeg er redd for, sannsynligheten for at han er en øksemorder er liten. Samtidig hører man ofte om kvinner som blir misbrukt, spesielt i forbindelse med alkohol.

Dere som har ONS, hvordan gjør dere det på en trygg måte?

Anonym poster: 455aaf0bb0b6017b81d9265ea7dce2b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noen trygg måte å gjøre det på, men er fyren hyggelig så satser man på at alt er i orden. For å være ærlig har jeg aldri tenkt på at det er noe farlig i det en gang. Har hatt ca 50 ons og aldri opplevd noe ubehagelig, jeg stoler alltid på magefølelsen.

Anonym poster: 24d8a083a6393ef7158504bf9fe0b141

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg av og til har lurt på hva kvinner egentlig tenker når de blir med en fremmed mann de har snakket med i fem minutt.

Usikker på om jeg hadde turt å bli med meg hjem.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har jo tenkt at jeg burde tatt sjansen. Sendte ham en melding i går, og meldte litt frem og tilbake. Nå vil jeg gjerne møte ham igjen, og ikke dra hjem men bli med ham... Håper bare ikke jeg har brent alle broer.

Anonym poster: 455aaf0bb0b6017b81d9265ea7dce2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...