Gå til innhold

Gift - kysset og flørtet med en annen

Anbefalte innlegg

Gjest Frustert frue
Skrevet

Jeg er gift, men forholdet skarnter veldig og vi har slitt i lengre tid.

Nå har jeg da klart å forelske meg hodestups i en langt eldre mann. (Han er 52, jeg 33)

I helgen møttes vi og vi flørtet og jeg endte opp med å klemme og kysse litt med han. Føler vel ikke det fysiske var så ille, men følelsene mine for han er helt unaturlig sterke etter så kort tid.

Nå har jeg så dårlig samvittighet at jeg ikke klarer sove, spise eller se på mannen min. Han lurer naturlig nok på hva det er med meg og hvorfor jeg er helt åndsfraværende og ikke sover. Jeg kan ikke fortelle han dette, da vil ha blir ekstremt lei seg og vil kutte meg ut på dagen tror jeg.

Men hvor ille er dette egentlig?? Ille nok til å miste nattesøvnen av synes dere?

Jeg har mest lyst til å rømme ut av forholdet mitt og inn i armene på den andre mannen. Men jeg vet jo innerst inne at gresset neppe er grønnere der, samt at han jo vil være 60 år når jeg er 40...

Aaaaaaa, jeg blir gal av dette her:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift, men forholdet skarnter veldig og vi har slitt i lengre tid.

Nå har jeg da klart å forelske meg hodestups i en langt eldre mann. (Han er 52, jeg 33)

I helgen møttes vi og vi flørtet og jeg endte opp med å klemme og kysse litt med han. Føler vel ikke det fysiske var så ille, men følelsene mine for han er helt unaturlig sterke etter så kort tid.

Nå har jeg så dårlig samvittighet at jeg ikke klarer sove, spise eller se på mannen min. Han lurer naturlig nok på hva det er med meg og hvorfor jeg er helt åndsfraværende og ikke sover. Jeg kan ikke fortelle han dette, da vil ha blir ekstremt lei seg og vil kutte meg ut på dagen tror jeg.

Men hvor ille er dette egentlig?? Ille nok til å miste nattesøvnen av synes dere?

Jeg har mest lyst til å rømme ut av forholdet mitt og inn i armene på den andre mannen. Men jeg vet jo innerst inne at gresset neppe er grønnere der, samt at han jo vil være 60 år når jeg er 40...

Aaaaaaa, jeg blir gal av dette her:((

Personlig mener jeg at du har vært utro, og at mannen din fortjener å vite.

Men jeg vet at så utrolig mange av oss er alt for egoistiske og/eller feige til å gjøre dette.

Dermed skal jeg forsøke å gi noen andre råd som kanskje kan hjelpe:

1. Hvis dette skjer igjen, MÅ du bryte med mannen din ELLER fortelle ham. Vi menn blir ofte mer såret av fysisk utroskap enn at dama blir betatt/forelsket en liten stund. (Google dette hvis du ikke tror på det)

2. Sett deg ned og virkelig kjenn på følelsene for mannen din. Du er gammel nok til å vite at kjærlighet er mye mer enn forelskelse. Elsker du ham fortsatt? Er det grunnlaget dere har verdt å redde?

3. Gresset er neppe grønnere med mindre det er ekstreme ting det er snakk om at mannen din driver med. (Utroskap, vold, alkohol, gambling osv osv).

• Liker 2
Skrevet

Personlig mener jeg at du har vært utro, og at mannen din fortjener å vite.

Men jeg vet at så utrolig mange av oss er alt for egoistiske og/eller feige til å gjøre dette.

Dermed skal jeg forsøke å gi noen andre råd som kanskje kan hjelpe:

1. Hvis dette skjer igjen, MÅ du bryte med mannen din ELLER fortelle ham. Vi menn blir ofte mer såret av fysisk utroskap enn at dama blir betatt/forelsket en liten stund. (Google dette hvis du ikke tror på det)

2. Sett deg ned og virkelig kjenn på følelsene for mannen din. Du er gammel nok til å vite at kjærlighet er mye mer enn forelskelse. Elsker du ham fortsatt? Er det grunnlaget dere har verdt å redde?

3. Gresset er neppe grønnere med mindre det er ekstreme ting det er snakk om at mannen din driver med. (Utroskap, vold, alkohol, gambling osv osv).

Takk for svar.

Nei mannen min er ikke slem på noen som helst måte. Vi har bare glidd fra hverandre. Jeg ville aldri hatt sex med en annen, men jeg er enig i at smånussing er over grensen.

jeg må rett og slett bare prøve komme over fin forelskelse, selv om jeg kjenner at det ikke blir lett.

Jeg er forøvrig litt uening i at det er egoistisk å ikke si noe til han. Det ville lette min samvittighet, men hadde knust han.

Skrevet

Jeg mener det var å være utro... Hvis du skal fortsette å møte denne mannen, så kan du like gjerne slå opp med den "nåværende". Utroskap er fysj-og-fy!

Skrevet

Jeg mener det var å være utro... Hvis du skal fortsette å møte denne mannen, så kan du like gjerne slå opp med den "nåværende". Utroskap er fysj-og-fy!

Jeg vet:( Jeg har ikke sovet mange timene eller spist stort siste dagene. Jeg har aldri vært utro før og har alltid sagt det er forkastelig.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gurglemeie
Skrevet

Har du virkelig følelser for denne andre mannen, eller er det bare spennende og en variasjon?

Det er dessverre følelser inni bildet. Jeg har aldri kjent meg så forelsket før.

Men de vil vil blekne om jeg ikke prater noe mer med han.... Han er og en fornuftig mann, og han har sagt det føles helt feil å ha kontakt med meg så lenge jeg er gift og at det bare vil være vondt for han.

Isj, hadde aldri trodd jeg skulle havne i en slik situasjon.

Gjest Blåskjell
Skrevet

Å forelske seg er noe man ikke kan styre, men man velger selv hvor mye man vil "vanne" denne forelskelsen. Hvor vi her inne på KG mener grensen for utroskap går bør ikke spille noen rolle for deg, her er det reglene du og mannen din har satt som gjelder...

Du sier din mann vil bli knust og gå fra deg hvis han får vite, så du vet med andre ord at for han er dette ikke akseptabelt...

Ønsker du å gi alt for å få ekteskapet ditt til å fungere, eller vil du innerst inne at dere skal gå fra hverandre? Kan du leve et liv med mannen din vel vitende om hva du har gjort, uten å fortelle han? Tror du mannen din kan lære seg å leve med dette og stole på deg igjen dersom han få vite? Hvis du ønsker brudd kanskje du bør vurdere om mannen trenger å vite om hva som har skjedd, med tanke på samarbeid rundt evt barn...?

AnonymBruker
Skrevet

Livet er for kort til å ikke inneholde lidenskap! Om du ikke kan gjenskape denne lidenskapen med din mann må du ta opp med ham at du ønsker å føle det andre steder også får forholdet bære eller briste!

Anonym poster: 4ba19828b7cada77537380c023872295

Skrevet (endret)

.

Endret av Gurglemeie
Skrevet

Du får gjøre det du føler er rett, men hvis du velger denne andre mannen, så VELG han og ikke gå bak mannen dins rygg. Lykke til med valget!... og et ekteskap ER verd å jobbe for

Takk:) Ja, jeg ønsker å redde eksteskapet. Jeg må bare prøve drepe denne forelskelsesfølelsen så fort som mulig... Og redd det er litt lettere sagt enn gjort.

Skrevet

Takk for svar.

Nei mannen min er ikke slem på noen som helst måte. Vi har bare glidd fra hverandre. Jeg ville aldri hatt sex med en annen, men jeg er enig i at smånussing er over grensen.

jeg må rett og slett bare prøve komme over fin forelskelse, selv om jeg kjenner at det ikke blir lett.

Jeg er forøvrig litt uening i at det er egoistisk å ikke si noe til han. Det ville lette min samvittighet, men hadde knust han.

Den egoistiske delen for deg ligger da i det at han ikke får velge hva han vil gjøre med saken selv. Du tar et valg for ham fordi du er redd for å såre. De fleste er egoistiske fordi de er redd for å miste partneren, og derfor lar være å si noe. Uansett er det egoistisk i mine ører.

Skrevet

Den egoistiske delen for deg ligger da i det at han ikke får velge hva han vil gjøre med saken selv. Du tar et valg for ham fordi du er redd for å såre. De fleste er egoistiske fordi de er redd for å miste partneren, og derfor lar være å si noe. Uansett er det egoistisk i mine ører.

Jeg er selvfølgelig redd for å miste han og, det skal jeg ikke nekte på.

Men nå er det jo ikke slikt at jeg har hatt sex med denne andre mannen. Vi nusset såvidt det var, det er følelsene som jeg sliter med.

Skrevet

TS igjen. Kan legge til at jeg ikke har hatt sex med mannen min siden før jul. Han virker ikke interessert, og for å være ærlig er ikke jeg det heller. Når jeg tar det opp med han blir han bare mutt og sur:(

Isj, kanskje derfor jeg trekkes mot en annen.

Gjest Moralisten
Skrevet

Ts, jeg skulle gjerne hatt sex med deg! Å gå uten sex i 4 måneder viser jo at noe ikke er som det skal i forholdet deres. Ikke ta det så tungt, du lever bare en gang. Gjør derfor det beste ut av det og se deg aldri tilbake :)

Du vet selv hva som er best.

Skrevet

Ts, jeg skulle gjerne hatt sex med deg! Å gå uten sex i 4 måneder viser jo at noe ikke er som det skal i forholdet deres. Ikke ta det så tungt, du lever bare en gang. Gjør derfor det beste ut av det og se deg aldri tilbake :)

Du vet selv hva som er best.

Hehe, måtte jeg smile her.

Men noe er veldig galdt når man går uten sex i fire mnd... Jeg har aldri blitt fristet til sidesprang før nå, så jeg må ha følelsene med meg. ( Og jeg reiser mye og da skorter det jo ikke askkurat på tilbud.. Jeg har alltid tenkt at mange gifte menn er helt håpløse, men nå viser det seg jo at jeg ikke er det spøtt bedre)

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på alderforskjellen du! Når du er 40 år og fremdeles sprek som bare det, må du forholde deg til en på nesten 60! Det hadde skremt vannet av meg.

Anonym poster: 20e20a00e111be3f4808857a33d13398

Skrevet

Tenk på alderforskjellen du! Når du er 40 år og fremdeles sprek som bare det, må du forholde deg til en på nesten 60! Det hadde skremt vannet av meg.

Anonym poster: 20e20a00e111be3f4808857a33d13398

Jeg vet... og det er et STORT minus.

All min fornuft sier jo at jeg må kutte han ut, men det er vanskelig når jeg er så forelsket som jeg aldri har vært før. Hjelper ikke at han bor på andre siden av landet heller. Og han driver eget firma, så om det hadde blitt oss var det jeg som måtte sagt opp jobben min og pakket bagen

Allikevel er han alt jeg tenker på om dagen. Prøver sitte jobbe her, men det er jammen meg ikke lett.

Skrevet

Jeg vet... og det er et STORT minus.

All min fornuft sier jo at jeg må kutte han ut, men det er vanskelig når jeg er så forelsket som jeg aldri har vært før. Hjelper ikke at han bor på andre siden av landet heller. Og han driver eget firma, så om det hadde blitt oss var det jeg som måtte sagt opp jobben min og pakket bagen

Allikevel er han alt jeg tenker på om dagen. Prøver sitte jobbe her, men det er jammen meg ikke lett.

TS igjen. Nå vet jeg ikke om han vil ha meg engang da. Han har sagt han har falt for meg, men han kjenner meg jo ikke. Kan fort være han hadde dumpet meg om jeg hadde gått for han og.. Det vet jeg jo ikke. ahh...skal ikke være lett.

Skrevet

Jeg er selvfølgelig redd for å miste han og, det skal jeg ikke nekte på.

Men nå er det jo ikke slikt at jeg har hatt sex med denne andre mannen. Vi nusset såvidt det var, det er følelsene som jeg sliter med.

Like ille i forhold til hva jeg mener om saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...