Gå til innhold

Fortell videre med smilyeser!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne leken går ut på å viderefortelle historien personen over deg skriver, men putte inn smilyeres i for eksempel verb.

Altså - jeg begynner med å fortelle en linje, og personen under meg må fortelle videre. Kun èn linje per person.

Skjønner?..

Jeg ble så :frustrert: ! Skulle på fest, men :buss: kom aldri og jeg :fryser: meg ihjel! Heldigvis...

Endret av humalla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil leke? :trist:

Skrevet

kom det en :kosteskaft: ,som jeg fikk sitte på med. jeg ble så :smilorange: at jeg begynte å :skya: ,midt i :skya: så....

Skrevet

Oppdaget jeg at jeg er :gravid: og ikke kan :vin: uansett. Jeg tenkte tilbake på den feilen da jeg og svigers :kristin: for mye og :humpe: , da ble mannen min......

Skrevet (endret)

(lå med svigers? :fnise: )

...lettere :sjokkert: og :frustrert: når han fikk vite det. Jeg skylte på :ol: og :pls: om tilgivelse. Etter en stor :krangle: tenkte jeg at dette måtte jeg ordne opp i, så derfor..

Endret av humalla
Gjest LineaAlba
Skrevet (endret)

(lå med svigers? :fnise: )

...lettere :sjokkert: og :frustrert: når han fikk vite det. Jeg skylte på :ol: og :pls: om tilgivelse. Etter en stor :krangle: tenkte jeg at dette måtte jeg ordne opp i, så derfor..

:tellesauer: jeg litt på det. Jeg gikk til svigerfar og konfronterte han med :babyjente:. Han :kvalm:, :klo: seg fælt i hodet, :cry3: en liten skvett, og ville at jeg skulle signere en :regler: , hvor det stod...

Endret av LineaAlba
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

at man ikke skulle gjøre noe :hug:, eller :humpe: mellom generasjonene, for da..

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

måtte man :bryllup: først, men etter det, var :humpe: lov, da kunna man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...