Gå til innhold

Lei av å vente...

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebarn
Skrevet

Vi har nå prøvd å få barn i lenger tid. Har også prøvd et år tidligere. Vært flere år uten p-piller. Har sex ca annehver dag. Totalt har vi prøvd aktivt i 2 år og hatt sex uten prevensjon i 1 år. Jeg blir ikke gravid. Vet det ikke er mannen for han er testet. Det gjør så vondt å vente, og jeg klarer ikke glede meg over alle andre som får barn. Det sårer meg at jeg ikke kan glede meg over det fordi jeg er så glad i barn og ønsker å tilbringe tiden min med barna til venner og familie, men jeg klarer ikke. Jeg gråter hvis jeg ser på et barn for lenge og unngår derfor alle med babyer.

Føler at det aldri blir min tur, og jeg er så lei av råd og tips om hvordan vi kan ordne det på andre måter. Jeg vet om alle de andre måtene, jeg vet om adopsjon, jeg vet om fosterhjem og beredskapshjem. Det er ingenting av dette som er gjort på en uke, måned og ikke engang et år, og folk ser ut til å ikke forstå det.

Jeg blir kvalm av alle som skal dele solskinnshistoriene til en venn av en venn for å forsøke å bøte på sorgen eller som skal fortelle meg at jeg har god tid.

Beklager sytingen. Jeg er lei, sliten og trist..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos legen og sjekka om du har endometriose? Det kan jo være det.. Hvor gammel er du? Er det slik at den biologiske klokka virkelig begynner å tikke, eller kunne dere tatt en pause med prøvingen (det er bra å ha et godt sexliv altså, men å prøve å ikke fokusere så mye på at nå skal det bli et barn ut av det).? Jeg forstår godt du er skuffet når dere prøver så hardt. Det er lov å sutre innimellom. Håper det ordner seg til det beste for dere.

Anonym poster: c5218f48c863b95c2a1b6fe3345aba07

AnonymBruker
Skrevet

Om dere har prøvd i over 1 år. Gå til legen? Hva med prøverør? (Ivf)

Anonym poster: cb10dd8adc46391f29773fcd7589a7ad

Skrevet

Har du vært hos legen og sjekka om du har endometriose? Det kan jo være det.. Hvor gammel er du? Er det slik at den biologiske klokka virkelig begynner å tikke, eller kunne dere tatt en pause med prøvingen (det er bra å ha et godt sexliv altså, men å prøve å ikke fokusere så mye på at nå skal det bli et barn ut av det).? Jeg forstår godt du er skuffet når dere prøver så hardt. Det er lov å sutre innimellom. Håper det ordner seg til det beste for dere.

Anonym poster: c5218f48c863b95c2a1b6fe3345aba07

Om dere har prøvd i over 1 år. Gå til legen? Hva med prøverør? (Ivf)

Anonym poster: cb10dd8adc46391f29773fcd7589a7ad

Jeg har PCOS. Er 24 år. Ja, er fristende å bare stoppe prøvingen, men samtidig vet jeg da at det tar enda lenger tid senere. Vi har sex annenhver dag, og det er stress for oss fordi vi vanligvis har sex hver dag eller flere ganger om dagen hvis vi vil. Nå har legen sagt vi kun må ha sex annenhver dag og da blir det mekanisk og planlagt, ekstra stressende i grunn. Takk, prøver å ikke sutre, men er ikke så lett.

Vi har prøvd i over et år og vi har vært hos legen. Vi er under utredning, men ting tar så lang tid og jeg blir så frustrert over å vente så lenge. Blir snart prøverør, venter på en siste undersøkelse. Men er litt redd for å tukle så mye med kroppen og, det føles feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...