AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Har vært gift i 12 år og har 2 barn i barnehagealder enda. Jeg er i perioder ganske misfornøyd med forholdet mitt til mannen min og mener at vi egentlig aldri burde ha stiftet familie sammen, sånn i etterpåklokskapens lys. Han er imidlertid en far som er til stede for barna sine og han er svært glad i dem og meg og er i bunn og grunn en veldig snill mann. Dessverre syntes jeg det mangler utrolig mye i samlivet vårt og jeg har vel i de siste årene egentlig mer eller mindre mistet alle følelsene mine for han og ser virkelig alle svakhetene han har og irriterer meg over det om enn ikke på daglig basis, men i alle fall på ukentlig. Jeg har snakket med han om dette ( et par ganger årlig kanskje) , så han er klar over hvordan jeg føler det, men han har enten ingen vilje eller evne til å gjøre noe med saken og nå tror jeg uansett at det er for sent å gjøre noe med allikevel. Jeg har mest av alt lyst til å flytte ifra han, men vegrer meg fordi vi har barn som er så små enda at de trenger begge foreldrene sine og de trenger å slippe å måtte forholde seg til 2 forskjellige hjem osv. Jeg tror jeg fint kunne greid meg på egenhånd og bare tanken på å kunne få lov til å bo alene uten at han skal fly i beina mine føles bare ekstremt forlokkende og beroligende... Hva skal jeg gjøre? Innspill mottas med takk .. Anonym poster: beebd78444f19c47ea46bec914b36909
Atrix Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 (endret) kanskje en god ide ja Endret 14. april 2013 av Atrix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå