Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Går rett på sak, jeg. Samboeren min og jeg har vært sammen i 5år og bodd sammen i snart 1år. Vi har vært veldig aktive seksuelt i lange perioder med kanskje én uke pause på 2mnd. Nå vet jeg ikke hva som skjer her.. Han klager over at han er sliten. Han drar på møter og blir da borte i 5-6timer før han kommer hjem og legger seg. Jeg begynner å bli seksuelt frustrert her jeg sitter. Har ikke "fått meg noe" på 2uker.

I dag kom han hjem fra møte, fikk vite senere at han hadde vært hos en kompis og en tur hos sin far. Fikk melding der han skriver at han kommer til å legge seg med en gang han kommer hjem. Så tenkte jeg å gjøre noe koselig for han da han kom hjem og kledde meg opp i strømper og sexy undertøy. Hadde på meg en morgenkåpe da han kom hjem, men strømpene syntes. (Han pleide å dra meg med på soverommet og jeg dro han med på soverommet av og til når jeg kledde meg slik før..) Han så hva jeg hadde på meg, reiser seg opp fra stolen og sa "jeg går å legger meg".

Jeg ble skuffa, for nå er det tredje gangen han avviser meg når jeg endelig har kledd meg sexy for han. Jeg tok av meg strømpene og kledde på meg vanlige klær og han sitter der og lurer på hva som er feil?

Hva gjør jeg galt?!

Hva skjedde med sexlivet og forholdet?

- Frustrert ung kvinne.

(Vi er i midten av tyveårene.)

Anonym poster: e991edf75d59694fe9db087a0533293a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er han utro på "møtene" sine.

Eller så har han mista interessen for deg (kan også kombineres med punktet over).

Eller han er deprimert.

Eller så er du en heks, men du har utelatt å fortelle oss at du alltid er negativ mot ham.

Mitt tips:

Snakk med mannen. Spør om det er noe?

Han burde da for F snakke med deg, det er jo tydelig at noe er galt.

Du har heller ikke godt av å bli ignorert over en lengre periode, uten å ane hva som er i veien.

• Liker 2
Skrevet

Eller så er du en heks, men du har utelatt å fortelle oss at du alltid er negativ mot ham.

:hoho: måtte bare til den kommentaren der...

Bortsett fra det så er det umulig for oss å vite selvfølgelig, men jeg syns også det der høres ut som en som har møtt ei annen... og derfor vil han ikke ha sex med deg - for da er han "utro" mot den nye... fram til han enten dumper henne og kommer tilbake til deg, eller manner seg opp og gjør det slutt med deg.

Har dette vart i 2 uker?

Da kan det selvfølgelig også være jobben som sliter på han...

Gjest Katten.
Skrevet

Kan være mye forskjellig.

Gi det litt tid.

Skrevet

Hvorfor kledde du deg i utfordrende klær før han kom hjem etter at han fortalte deg at han ville legge seg når han kom hjem? Basert på det fikk jeg inntrykk av at han kanskje er sliten av at dere har dere så ofte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt hva det er for noe, men jeg får kun "Jeg er bare sliten og utmattet" og jeg skjønner ikke hvordan det går an når han sover i 24timer og er våken kanskje to timer i løpet av et døgn før han legger seg igjen fordi han er sliten..

Jeg stoler såpass på han at jeg ikke tror han er utro.

Jeg kledde meg utfordrene fordi jeg ville ta initiativ til sex.

Det har funket tidligere, selv om han eller jeg har vært slitne.

Skrevet

Han kan jo umulig sove 24 timer i døgnet...

Kanskje det har skjedd noe hvis han sover så mye? Fått et virus eller noe sånt? Å plutselig forandre seg kan henge sammen med en sykdom...

Gjest Sunheart
Skrevet

Dere har flyttet sammen, hverdagen har nådd forholdet. Du er ikke så spennende mer.. Han har mistet piffen. Du skulle aldri ha flyttet sammen med han .

Han VET at han får sex, du er klar , så da blir det ikke like spennende lengre.

La han være den som må jobbe litt for å få sex igjen..

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har spurt hva det er for noe, men jeg får kun "Jeg er bare sliten og utmattet" og jeg skjønner ikke hvordan det går an når han sover i 24timer og er våken kanskje to timer i løpet av et døgn før han legger seg igjen fordi han er sliten..

Unnskyld avsporing, men er døgnet ditt på 26 timer?

Skrevet

Det er flere mulige grunner, og dere bør utforske det innen forholdet når sin slutt. For før eller siden gjør det det hvis dere ikke tenner på hverandre lenger...

Han kan være lei deg, følelsene borte. Han kan ha truffet en annen. Han kan være nær å bli utbrent. Han kan ha en alvorlig sykdom. Grunnene til at han ikke ønsker sex med deg nå er mange, og bare du kan finne ut av dette. Sett i gang, gjør det i dag!

Skrevet

Hvorfor kledde du deg i utfordrende klær før han kom hjem etter at han fortalte deg at han ville legge seg når han kom hjem? Basert på det fikk jeg inntrykk av at han kanskje er sliten av at dere har dere så ofte.

Tenkte det samme. Var i et forhold når jeg var i tjueårene og brukte noen ganger sexy undertøy, men det ble kjedelig etterhvert og han sa det rett ut etter en tid, han foretrakk hudkontakt og ikke staffasje...Vet ikke jeg men noen ganger forventer den andre partneren - kanskje uavhengig av kjønn, at sexlivet skal være like spennende som i starten av forholdet, og hele tiden - ellers er det noe som er galt.

Gjest Katten.
Skrevet

Om han sover særdeles mye og er lite opplagt, så bør man vel foreslå en tur til lege. Kan være så enkelt som en mild depresjon, eller mye verre.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Du er frustrert etter 2 uker uten sex? Velkommen til voksenverdenen! La mannen få være i fred så lenge han er sliten. Finn deg en vibrator i mellomtida.

Gjest anonym
Skrevet

Hvordan går det ts?

Jeg tenker at du må la han jobbe litt, hvis du alltid er klar, kan det ødelegge hans jaktinnstinkt...

Men det første jeg tenkte på, er at det kan være en annen i bildet, med tanke på at det har vært så mye sex mellom dere, og plutselig vil han ikke ha deg lenger...Hmm, jeg hadde blitt skeptisk, spesielt siden du sier han drar på møter. Det jeg og synes "røpet" han, var at han skrev til deg at han skal rett hjem å sove, som en klar beskjed på at han ikke vil ha sex med deg ( fordi han vet du vil og er klar? ), der tenkte jeg at det er fordi han har sett en annen...

Har han dratt på møter før, eller er det noe han ogs har begynt med i det siste?

Skrevet

Han går kanskje igjennom en vanskelig periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...