AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 jeg opplever at alle bare etterlater meg! dette blir litt utblåsning. I løpet av dette året, har kjæresten slått opp, mor blitt syk og er ikke tilstede lenger, bestevenninne er den siste nå som går. Jeg synes virkelig ikke jeg gjør så mye galt, jeg har et stort hjerte og har ikke sviktet noen på noen måte. Det er kanskje det med venninnen som er mest sårt, kjæresteforhold fungerer ikke alltid, og mor er syk, men denne venninnen er det egentlig jeg som "slår opp med" da jeg ikke ser noe annet valg etter at jeg mener hun har sviktet meg kraftig, og konflikten går begge veier. Kjenner jeg har klump i halsen og føler meg veldig alene. Hvorfor går alle fra meg? Det er utrolig sårt. Jeg har jo andre, men disse var mine nærmeste. vanskelig å gå videre med hevet hode nå synes jeg. synes dette setter en veldig støkk i selvtiliiten. grenser for hvor sterk jeg klarer å være. jeg vil bare ha en kjæreste som elsker meg, en mor som elsker meg og en venninne som stiller opp for meg som jeg har gjort for henne. Jeg trenger virkelig noen som kan være meg nær. Anonym poster: 4e0f1a11fe1f7be8e41d7481a1863344
leirbål Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Noen ganger er livet veldig tøft. Jeg kan ikke annet enn å gi deg en stor Det vil bli bedre igjen.
Polly Ester Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 setter meg ved siden av leirbål og sier det samme; det er vondt når det skjer, men det går over og du får en og en av meg også.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Jeg står også litt i samme situasjon som deg. Unntaket er det med syk mor. Men, jeg har ikke noe særlig kontakt med min mor, dette skyldes ulike årsaker. Jeg har også opplevd å bli forlatt av nærmeste venninner. Vet ikke hva jeg gjorde galt. De trakk seg bare bort, en etter en. Kjæreste har jeg, og han er helt fantastisk. Men, det er avstandsforhold, så i det daglige føler jeg meg veldig ensom. Jeg sender deg også en du er ikke alene ! Anonym poster: d26e56c2e65091b2a74e5ef4f50855d3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 takk skal dere ha:) selvom det er over nettet så varmer det. kjenner meg bare utrolig sliten, synes det virker som at ting ingen ende tar. Det føles som at et problem er i ferd med å løsne, også blir det sluppet enda en bombe. Jeg er vanligvis en veldig positiv og glad person, men det blir vanskelig nå synes jeg.. - TS Anonym poster: 40fe87e5cefe580f266c652af8bc2ce2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Hvis din mor er syk så trenger du ikke føle deg forlatt av henne. Hun har ikke gått fra deg... Vennskap kan repareres. Hvis du vil ha tilbake venninnen din så må du se på din egen rolle i hvorfor hun ikke ville mer. Anonym poster: 5d80c1b5fb417686a1679332d8797fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå