Gå til innhold

Hvor er det best utvlag av barnevogner i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er på jakt etter barnevogn og vil gjerne se og pøve ut noen av våre favoritter. hvilke butikker i Oslo har best utvalg så man faktisk kan se vognene før man bestiller? Tenker på merker som Brio GO / Smile, TFK Joggster twist, Bugaboo Buffaloo, Mountain buggy...

Anonym poster: 0e8e88fc6620c7f88eec39ab09772d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnevognhuset i ullevålsveien har mye forskjellig, litt usikker på om de har alle merkene du nevner, men da har du jo også BabyShop i neste kvartal opp mot sthanshaugen.

AnonymBruker
Skrevet

Barnas hus Alnabru.

Anonym poster: f7fd23cb234908b97dc7565717b9b96b

Gjest Little princess
Skrevet

Barnas hus på Storo senteret har et stort utvalg :)

Skrevet

Barnas hus på Storo senteret har et stort utvalg :)

Må være Babyshop du tenker på, siden det ikke er Barnas Hus på Storo. I så fall har de sikkert tre ganger så stort utvalg på Babyshopen som ligger på Ryen. Den er mye større.
Skrevet

Denne har vi fått i gave fra besteforeldre fra min side (jeg tok valget)

dc0152f1e93d813c4593a3107df983ee.jpg

Finnes også i mange andre farger.

17356041_w640_h640_anmar_zicoenl.jpg

Gjest Little princess
Skrevet

Må være Babyshop du tenker på, siden det ikke er Barnas Hus på Storo. I så fall har de sikkert tre ganger så stort utvalg på Babyshopen som ligger på Ryen. Den er mye større.

Ah, ja stemmer det! Gikk litt surr i navnene der :) Vi bor i nærheten av Storo og har derfor vært der en del, men om den på Ryen er større så er det nok kjekkere å dra dit ja.

Skrevet

Babyshop på Ryen.

Men er ikke sikkert en og samme butikk har alle modellene du nevner.

Babyshop i Ullevålsveien mener jeg å huske ikke har så stort vognutvalg. Barnevognhuset Rudo i Ullevålsveien var supert for oss, men vi skulle ha Emmaljunga.

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...