Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så og si levd på godteri i 3 måneder, nesten ikke spist noe annet. Har nå bestemt meg for at nok er nok, og i dag har jeg ikke rørt noe godteri :D Men herregud så fælt jeg har det nå. Det har gått greit i dag, men nå holder jeg på å krepere av sukkersug, og vil mest av alt dra ut kjøpe litt godteri. Men nei, det skal jeg ikke.

Hvor lenge vil jeg ha det sånn? Regner med at søtsuget vil gi seg etterhvert, men det er fryktelig mens det står på altså :sukk:

Anonym poster: 9e0200efa71da8cab7930f24abd97d46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du føler deg :-(

Bare tenk at du ikke er alene når det gjelder å måtte kjempe mot sukkersuget, det er flere medsøstre i samme båt og vi heier på deg! :D

Anonym poster: a325b1dcb3b3e731059d0ab0d3070637

AnonymBruker
Skrevet

Det varer ikke så lenge, stå på. Du kan spise masse frukt i mellomtiden som også inneholder sukker, men ikke like mye som godteri. For meg var pærer, druer og fersken redningen.

Jeg sluttet med godteri/kaker for noen mnd siden, før det spiste jeg minst 2-3 ganger i uka. Nå nylig var jeg på barnebursdag og spiste 2 tynne stk kake - suksess og sjokolade. Jeg ble kvalm av så mye sukker i kroppen min etter noen måneder uten det.

Jeg har det mye bedre uten kake og godteri.

Anonym poster: 2b3a326702b5770c7d15c347107648d4

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar:)

I dag er det enda værre! Middagen står i ovnen, så håper det blir litt bedre etterpå. Så tenker jeg å ta en kopp lett-kakao i kveld. Jeg skal klare dette!!

Anonym poster: 9e0200efa71da8cab7930f24abd97d46

• Liker 1
Skrevet

Ikke gi opp. Det vil gi seg, det lover jeg! Etter en stund uten sukker, vil du ikke lengre ha lyst på det. Dette vet jeg alt om! :fnise: Hvis jeg har gått leeeenge(uker) uten sukker, og plutselig spiser det, synes jeg heller ikke det er så godt lengre. Alt føles ti ganger for søtt, liksom. Gjelder bare å komme inn i den gode sirkelen. :)

Skrevet

Hvorfor noen lar det gå så langt som å leve på goderi i tre måneder er ubegripelig for meg.

Men jeg håper for din del at du klarer det. Stå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...