Gå til innhold

Dersom dama sier nei og ikke foreslår nytt tidspunkt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betyr det da at hun ikke er interessert i noe mer?

Møtt en dame nylig. Hun melder meg omtrent hver dag og hun inviterte meg på kaffe her om dagen. Men når jeg spurte om hun ville komme på besøk, fikk jeg til svar at hun hadde lyst, men hadde ikke tid. så ramset hun opp noen ting hun skulle gjøre.

Men hun foreslo ikke noe annet tidspunkt. Tidligere har jeg alltid tatt det som et tegn på at hun ikke er interessert i noe mer, men hun melder meg masse. Har invitert meg på kaffe hjem til henne flere ganger. Så hva er greia...?

Anonym poster: 6d3fc279331c8343e2e393c58346dcd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare er veldig opptatt akkurat nå og håpet at du skulle forslå en annen dato?

sånn at hun kunne få spilt litt " jeg er så kostbar og har bare så mye som skjer ii livet mitt "

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet at hun var opptatt (vet at hun gjorde de tingene hun sa hun skulle gjøre). Det jeg bare reagerer på er at hun ikke foreslo et nytt tidspunkt. Gjør ikke damer det hvis de er interessert?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

er man interessert så burde man foreslå nytt tidspunkt uansett om mann er mann/dame/etc.

Endret av padawan
AnonymBruker
Skrevet

...og hun sendte meldinger flere ganger etterpå. masse smileyer og flørting. så alle tegn tyder på at hun liker meg, men er det kun oppmerksomheten hun liker? som også er merkelig, da hun sender meg sånn ca. dobbelt så mange meldinger som det jeg gjør og hun tar kontakt 9 av 10 ganger.

Gjest Tidssone
Skrevet

Som oftes foreslår jeg nytt tidspunkt, men noen ganger, spesielt når det er mye som skjer, glemmer jeg det. Eller så vet jeg at det blir såpass travelt og usikkert mtp tid fremover, at jeg venter med å spørre om å treffes.

MEN. Dersom jeg er interessert, er jeg dronningen av hverdagssludder og flørting på sms og telefon.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun bare ikke ville invitere seg til deg en annen dag, men venter på at du skal spørre om en annen dag det passer for henne å komme til deg?

Skrevet

Ingenting å lure på når hun sendte disse mld etterpå. Bare foreslå et nytt tidspunkt, du. Men hvis det alltid er du som må invitere eller foreslå ting, så er ikke det noe jeg hadde giddet i lengden.

Skrevet

Du akn jo egentlig spørre henne, sånn på en pen måte. "Du, åssn er det - hva tenker du om å treffes igjen?"

Skrevet

Du akn jo egentlig spørre henne, sånn på en pen måte. "Du, åssn er det - hva tenker du om å treffes igjen?"

Nei, da virker han bare usikker og puslete. Foreslå noe og se hva hun sier, ikke vis at du er usikker på hva hun vil eller mener.

Skrevet

Nei, da virker han bare usikker og puslete. Foreslå noe og se hva hun sier, ikke vis at du er usikker på hva hun vil eller mener.

Ja, klart. Klar tale virker puslete og usikker. Spille spill er klart mer mandig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, klart. Klar tale virker puslete og usikker. Spille spill er klart mer mandig.

Blir ikke mye klarere enn å komme med et forslag til noe å gjøre og tidspunkt for det. Ser ikke helt hvordan det er å spille spill?

Skrevet

Blir ikke mye klarere enn å komme med et forslag til noe å gjøre og tidspunkt for det. Ser ikke helt hvordan det er å spille spill?

Du sier jo selv at "det er for å se responsen". 1st level game.

Jeg spør heller direkte, om jeg lurer på noe.

Gjest Sakone
Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig.

Er jo bare å spørre igjen om hun vil være med på noe, og skulle hun da svare nei fordi hun er opptatt, kan du jo samtidig spørre om det er et annet tidspunkt som passer, og funker ikke det, ja da er hun jo tydeligvis ikke interessert i å finne på noe.

Skrevet (endret)

Du sier jo selv at "det er for å se responsen". 1st level game.

Jeg spør heller direkte, om jeg lurer på noe.

Det er ikke for å se responsen, det er for å få møtt henne og drive dette videre. Unødvendig usikkerhet er turnoff. Man sier ikke "hva tenker du om å treffes igjen?", man spør om hun er med på X på tidspunkt Y.

Evt spør man om hun vil være med på dette, og hvis hun sier ja så kan man spørre om når det passer for henne.

Endret av OnFire
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kansje hun ikke er komfortabel med å møtes hjemme hos deg? At det blir for raskt- eller at det automatisk vil medføre sex`?

Prøv å invitere henne på cafe eller kino.

Anonym poster: 1e82ceeb0387f1e06fb5c82d69dea9d4

AnonymBruker
Skrevet

Kansje hun ikke er komfortabel med å møtes hjemme hos deg? At det blir for raskt- eller at det automatisk vil medføre sex`?

Prøv å invitere henne på cafe eller kino.

Anonym poster: 1e82ceeb0387f1e06fb5c82d69dea9d4

Hvorfor inviterte hun meg hjem til seg da?

AnonymBruker
Skrevet

/ts

Har bestemt meg for å bare kutte henne ut for nå. Om hun vil treffes, får hun ta initiativ fra nå av. Har andre jenter som er lettere å ha med å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Øh, hun inviterer deg jo på kafe eller hjem til seg, samt sender deg stadig meldinger. Hun virker jo ikke spesielt uinteressert spør du meg...

Anonym poster: 6ff87112be32b5b93c9dceca6120945f

AnonymBruker
Skrevet

damer elsker slike spill, hun elsker å få oppmerksomhet fra deg og ha deg rundt fingeren. Men i bestefall er du friendzoned. Gå videre.

Anonym poster: f24fb41703173b368aa912d566a16665

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...