Gå til innhold

Har jeg "et par kilo ekstra", eller er jeg faktisk FEIT?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 cm og veier 64 kilo...

Jeg har kvinneform, store pupper og rumpe, men veldig store lår og generelt for mye fett på kroppen for min smak... Har også dobbelthake, synes jeg.

Ville dere definert meg som ei med "et par kilo ekstra", eller er jeg faktisk lubben/feit?

Takker for svar

Anonym poster: 8fc8a91c6e688d523fafff6a1aa82441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person.

Man kan være like høye og veie like mye og se fullstendig forskjellige ut, men jeg synes ikke det høres ut som om du er FEIT

• Liker 5
Gjest *kokos*
Skrevet

Det er jo umulig å avgjøre uten å se deg. Din subjektive vurdering av deg selv kan jo ikke brukes til å tegne et riktig bilde av deg inni hodet mitt. Jeg er 164 cm og 67 kg. Jeg føler at jeg har et par kilo ekstra, men ikke at jeg er feit. Målet mitt er ikke å bli sylslank, og jeg kommer til å være fornøyd når jeg når 65 kg.

Kun DU kan og bør vurdere din egen kropp!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kalt det helt normal...

Anonym poster: a43e3e605e96fcb369dc7e817d8d945f

Skrevet

Jeg er 160 cm og veier 64 kilo...

Jeg har kvinneform, store pupper og rumpe, men veldig store lår og generelt for mye fett på kroppen for min smak... Har også dobbelthake, synes jeg.

Ville dere definert meg som ei med "et par kilo ekstra", eller er jeg faktisk lubben/feit?

Takker for svar

Anonym poster: 8fc8a91c6e688d523fafff6a1aa82441

Hvis du er helt utrent og har en høy fettprosent, så ville jeg kategorisert deg som lubben.

Men høyden og vekten sier lite om hvordan du egentlig ser ut.

• Liker 2
Skrevet

Umulig å si uten å se kroppen din.

Gjest Katten.
Skrevet

Du må legge ut bilde av deg selv for at man skal kunne bedømme slikt.

viewer-21_511a3293e087c3299cd06db1.jpg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må legge ut bilde av deg selv for at man skal kunne bedømme slikt.

Umulig at den som har 62.5kg på bildet veier så mye. Med mindre hun er 2m og mer i høyde da. Jeg gir henne et sted mellom 52 of 55, for jeg hadde samme kropp da jeg veide like mye og jeg er 168cm.

TS, etter BMI er du litt overvektig. Hvis du har masse muskler, kan det uansett være greit, men hvis du har masse fett, da er det ikke veldig greit for helsa. Jeg ville ikke kalle det for feit, men lubben - ja. Så det spørs akkurat hvordan er kiloene fordelt på kroppen din. Akkurat nå er jeg 168cm og 59kg med ekstra på rumpe, mage, pupper og lår og veldig slanke armer og bein ellers.

Anonym poster: 8336c39a456718b11ba1602b80f7a400

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normal ut. Kvinner har kvinnekropp, derfor har du sikker litt former og litt fett på kroppen. Helt normalt og sikkert ganske sexy. Hilsen en mann.

Anonym poster: 9bfe4554e6d585de0b0929286a41eafb

Skrevet

Umulig at den som har 62.5kg på bildet veier så mye. Med mindre hun er 2m og mer i høyde da. Jeg gir henne et sted mellom 52 of 55, for jeg hadde samme kropp da jeg veide like mye og jeg er 168cm.

TS, etter BMI er du litt overvektig. Hvis du har masse muskler, kan det uansett være greit, men hvis du har masse fett, da er det ikke veldig greit for helsa. Jeg ville ikke kalle det for feit, men lubben - ja. Så det spørs akkurat hvordan er kiloene fordelt på kroppen din. Akkurat nå er jeg 168cm og 59kg med ekstra på rumpe, mage, pupper og lår og veldig slanke armer og bein ellers.

Nei, ikke umulig det, enig t hun bør ha litt høyde, men hun kan fint veie 62,5 kg i så fall. Selv er jeg 171cm og har gått opp til 59kg etter en periode med hard styrketrening, kroppen min er ikke helt ulik hennes. Da jeg veide 55kg og hadde mindre muskler, så i alle fall jeg spinklere ut enn hun på bildet:)

Ts: umulig å si uten å se bilde, men vil anta at du er litt myk i formene/smålubben (ut fra beskrivelsen din om høy fett% ), absolutt ikke feit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ekstremt underholdende når folk skal bruke sin egen kropp som mal for sannheten. Du kan ikke si du har samme kropp før dere har sammenlignet fettprosent, muskelprosent, vannmengde, høyde, skjelett osv. Oppå det hele får du hverken se leggstørrelse, bryststørrelse, armstørrelse og rumpestørrelse på de bildene. Og ikke er det sikkert at du har et realistisk speilbilde heller, eller at begge har 100% korrekt vekt.

Bare 5 cm forskjell på høyden utgjør en ekstrem forskjell også.

Hva du veier og hva din høyde er nå er ikke relevant for ts.

Anonym poster: b75858f671d9ae78e47b72e5540acec4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ekstremt underholdende når folk skal bruke sin egen kropp som mal for sannheten. Du kan ikke si du har samme kropp før dere har sammenlignet fettprosent, muskelprosent, vannmengde, høyde, skjelett osv. Oppå det hele får du hverken se leggstørrelse, bryststørrelse, armstørrelse og rumpestørrelse på de bildene. Og ikke er det sikkert at du har et realistisk speilbilde heller, eller at begge har 100% korrekt vekt.

Bare 5 cm forskjell på høyden utgjør en ekstrem forskjell også.

Hva du veier og hva din høyde er nå er ikke relevant for ts.

Det er ekstremt liten forskjell på vekten på skjelettet fra menneske til menneske, så det er aldri der vekta ligger. Men utover det kan samme vekt seg veldig ulikt ut fra person til person.

Anonym poster: 8aa35b475fe0286390558dbcda263414

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstremt liten forskjell på vekten på skjelettet fra menneske til menneske, så det er aldri der vekta ligger. Men utover det kan samme vekt seg veldig ulikt ut fra person til person.

Anonym poster: 8aa35b475fe0286390558dbcda263414

Jeg. Er. Ikke. En. Dust.

Skjelettet kan se forskjellig ut, ergo vil vekten se forskjellig ut. Jeg har ikke sagt noe av det du insinuerer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Okei, da har jeg som mål å gå ned 4 kg!

Hmm, hvis jeg begynner med å trene 3 ganger i uken, og spiser sunt(sistnevnte er vanskelig synes jeg da jeg er veldig glad i å små/trøstespise og glad i usunn mat... noen tips?)

Hvor lang tid vil det ta før jeg går ned disse 4 kg? :-)

Hilsen TS

Anonym poster: 302e90f9948a6c27f3629b35ecaf6d4c

Skrevet (endret)

Tror ikke du er feit, men lubben.

Edit: For å gå ned 4 kg - 1-2 mnd. Kommer helt an på hvor streng du er med deg selv. Det er ikke bra å gå ned for fort, men det burde gå fint på 4 uker, om du er streng nok med kostholdet og trener ved siden av. Du må huske på at du skal klare å holde deg nede på den nye vekten din også. :)

Endret av MilleVanille
Skrevet

Legg ut et bilde, så er det mye lettere å bedømme, om du ønsker svar.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er 163 og hadde sånn kropp da jeg veide 57 kg...

Anonym poster: 0b087c88c889c35cdc5b2594233a7388

Gjest Katten.
Skrevet

Okei, da har jeg som mål å gå ned 4 kg!

Hmm, hvis jeg begynner med å trene 3 ganger i uken, og spiser sunt(sistnevnte er vanskelig synes jeg da jeg er veldig glad i å små/trøstespise og glad i usunn mat... noen tips?)

Hvor lang tid vil det ta før jeg går ned disse 4 kg? :-)

Hilsen TS

Anonym poster: 302e90f9948a6c27f3629b35ecaf6d4c

Det kan faktisk hende du går opp i kilo, men samtidig får en 'bedre' kropp:

fatpic.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du er feit, men lubben.

Edit: For å gå ned 4 kg - 1-2 mnd. Kommer helt an på hvor streng du er med deg selv. Det er ikke bra å gå ned for fort, men det burde gå fint på 4 uker, om du er streng nok med kostholdet og trener ved siden av. Du må huske på at du skal klare å holde deg nede på den nye vekten din også. :)

Hmmm... Og jeg som har prøvd i et år å gå ned 3 kg. Savner gamle dager da jeg gikk ned 3 kg på en mnd! *drømme seg tilbake*

Anonym poster: 0b087c88c889c35cdc5b2594233a7388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...