AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg har holdt på med en fyr i litt over 4 mnd. Vi ser hverandre 1-3 ganger i uka, overnatter hos hverandre, ser på TV, går på kino, går på resturant, koser, kysser og har deilig sex. Vi sender også god natt-meldinger i en flørtende tone hver kveld. Vi har blitt enige om at vi er trofaste mot hverandre. Jeg har fryktelig lyst til å bli kjæreste med han, og føler det er på tide å komme dit. Med tidligere kjærester har det aldri vært jeg som har tatt intiativet til en slik samtale... Men jeg tror likevel jeg må gjøre det nå. Jeg har prøvd flere ganger å starte samtalen, men aner ikke hvordan jeg skal starte. Kan noen gi meg tips om hvordan jeg skal starte samtalen? Hvordan gikk dere fra date-fasen til kjærester? Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77
Eplemos Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 En gang vi lå og koste spurte jeg "er vi liksom sammen nå?" "Ja, det er vi" svarte han.. er jo ikke værre enn det. 1
Gjest TJ Oshie Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Sikker på at dere ikke er kjærester allerede? Jamfør "blitt enige om å være trofaste mot hverandre." Uansett, hvis du trenger bekreftelse så si det rett ut, at du har lyst til å være dama hans. Verre er det ikke.
Enyya Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Vi datet i omkring 3 måneder. Så snakket vi sammen på telefonen en kveld og da han skulle si god natt og sa han bare: - Kan vel kanskje si god natt kjæresten min nå? Og da sa jeg at det synes jeg absolutt var på tide, og fra da av var vi kjærester:-)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 TS Takk for svar Det kjennes så enkelt ut, og mange ganger når jeg vet han kommer på besøk tenker jeg "idag skal jeg si det".. Men det er så mye lettere sagt enn gjort! Ordene bare stopper i munnen på meg Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77
Gjest anonyom Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Er i samme situasjon som deg TS, trenger den verbale bekfreftelsen av en grunn. Men for din del virker det uansett mer sikkert, enn hos meg. Har så lyst å spørre hva han vil, og om han tror dette kan bli noe mer enn bare en fling. Vi har også møttes i snart 4 mnd, og har sagt at vi er trofaste mot hverdandre. Skulle spørre i går, men får meg ikke til å si det, høres så ufatterlig teit ut alt i sammen. Også tror jeg at det som stopper meg er at jeg ikke helt vet om jeg vil like svaret eller ikke, for jeg føler meg fortsatt ikke sikker eller trygg på at han liker meg godt nok. Men om du er det, så si at du trenger en bekreftelse på at dette er noe mer. Og at du har lyst å være kjæresten hans. Det ordner seg for snille piker sies det..
dobri123 Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Han kjøpte en sjokolade til meg, fordi jeg bare elsker sjokolade og på toppen skrev han "Nå er du kjæresten min" Romantisk, koselig og kjempe enkelt:)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Er i samme situasjon som deg TS, trenger den verbale bekfreftelsen av en grunn. Men for din del virker det uansett mer sikkert, enn hos meg. Har så lyst å spørre hva han vil, og om han tror dette kan bli noe mer enn bare en fling. Vi har også møttes i snart 4 mnd, og har sagt at vi er trofaste mot hverdandre. Skulle spørre i går, men får meg ikke til å si det, høres så ufatterlig teit ut alt i sammen. Også tror jeg at det som stopper meg er at jeg ikke helt vet om jeg vil like svaret eller ikke, for jeg føler meg fortsatt ikke sikker eller trygg på at han liker meg godt nok. Men om du er det, så si at du trenger en bekreftelse på at dette er noe mer. Og at du har lyst å være kjæresten hans. Det ordner seg for snille piker sies det.. jeg tror nok det er riktig som du sier.. Jeg er så redd for å få et nei, og hvordan jeg kommer til å reagere.. Og jeg vil jo ikke akkuratt gråte e.l foran han da.. Og han ikke si det på SMS heller akkuratt Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77
Gjest anonym Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Men jeg tror fortsatt du må ta "praten" om ikke så veldig lenge, for hvis du er litt lik meg, er det så utrolig energitappende og gå rundt i uvisshet/usikkerhet. Får du et nei er det lov å gråte (foran han eller ei), men da trenger du iallefall ikke å bruke unødvendig tid og energi på noen som uansett ikke respekterer deg godt nok for den du er. Men når det er sagt, så virker det ganske sikkert fra hans side, så tviler på at du får noe nederlag. Og tenk hvor lykkerlig og lettet du kommer til å føle deg i etterkant Hehe, er sååå mye enklere å gi andre tips enn å følge de selv.. BAH
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Kjøp en marsipankake som er formet som et hjerte med et spørsmålstegn på. Da skjønner han nok hva du er ute etter. Anonym poster: e6b823be9da4a2a5754f97ae0c20e82a
Strikkesokken Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Jeg har holdt på med en fyr i litt over 4 mnd. Vi ser hverandre 1-3 ganger i uka, overnatter hos hverandre, ser på TV, går på kino, går på resturant, koser, kysser og har deilig sex. Vi sender også god natt-meldinger i en flørtende tone hver kveld. Vi har blitt enige om at vi er trofaste mot hverandre. Jeg har fryktelig lyst til å bli kjæreste med han, og føler det er på tide å komme dit. Med tidligere kjærester har det aldri vært jeg som har tatt intiativet til en slik samtale... Men jeg tror likevel jeg må gjøre det nå. Jeg har prøvd flere ganger å starte samtalen, men aner ikke hvordan jeg skal starte. Kan noen gi meg tips om hvordan jeg skal starte samtalen? Hvordan gikk dere fra date-fasen til kjærester? Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77 Er det ikke sånt kjærester gjør da? Tror ikke det er så farlig for deg å ta "praten", jeg ville ihvertfall ikke forventet noe nederlag med det utgangspunktet der!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 Takk for svar dere har så rett. Før jeg traff han her holdt jeg litt på med en annen som jeg var helt sikker på at likte meg. Han kalte meg jenta si, snakket til meg hver dag, ga meg komplimenter osv.. Det viste seg at han bare ville ha sex med meg, så jeg ble vel litt "brent" av det. Redd for å bli såret igjen Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77
Kjempeliten Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 Dette begynte jeg med: Du? Du vet at alle sier vi er sammen nå? Vi hadde en litt langt samtale om det, jeg sa at jeg likte han, han sa at han likte meg.. han lurte på hva jeg definerte som et forhold, for han ville ikke ha det noe annerledes enn vi hadde det nå. Jeg sa at jeg syns det er fint sånn vi har det nå blablabla... også ble vi sammen Hjelper å bare begynne med et slikt spørsmål, fyren skjønner mest sannsynlig hvor du vil hen
Gjest Lille-pus Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 For meg høres det da ut som dere er kjærester ... Hvorfor må det være en stor samtale som konkluderer med at "Ja, nå er vi kjærester". En grei løsning må jo kunne være at du kaller ham "kjæresten min" i en eller annen forbindelse i dag, og ser hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #15 Skrevet 15. april 2013 Takk igjen, folkens Han er veldig skiftende. Noen dager er han skikkelig "kjærestete", mens andre dager hører jeg ikke fra han. Jeg har ikke baller nok til å bare kalle han kjæreste, hehe. Jeg skulle så virkelig ønse han bare kunne starte samtalen Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 Takk igjen, folkens Han er veldig skiftende. Noen dager er han skikkelig "kjærestete", mens andre dager hører jeg ikke fra han. Jeg har ikke baller nok til å bare kalle han kjæreste, hehe. Jeg skulle så virkelig ønse han bare kunne starte samtalen Anonym poster: 196d014fd25b9495646488b7a5b13a77 Hvordan går det ts? Du skriver at han er skiftende, kan det være at han har andre i bildet? Har du spurt om det er dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå