Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det hos dere?

Blir sexlysten borte når samlivet er dårlig, eller blir samlivet dårlig fordi sexlysten er borte?

Eller no' sånt... :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det heng nok sammen det der ja... Vi som framleis er nyforelska har ikkje opplevd korje dårleg sex eller samliv enno, men eg meiner å ha lese ein stad at periodar med dårleg sex kan overlevast dersom samlivet er bra, og at periodar med dårleg samliv kan overlevast med god sex.

Så det...

Skrevet

Jeg tror det har lett for å bli en ond sirkel hvor det ene fører til det andre :-?

Skrevet

Hos oss begynte det med dårlig samliv, dermed dårlige med sexliv. Vi fikk ordnet opp i samlivet og vips så var det sex hver dag i en lang periode. Nå et år etterpå har vi vel gjennomsnittlig sex med et par ganger i uken +/- alt etter som - og det er også mer enn hva det var før vi fikk ordnet opp i problemene våre.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det første for min del i alle fall. Sexlysten forsvant fordi samlivet var dårlig.

Skrevet

Hm.. i tidligere forhold har det vært sånn at jeg har mistet lysten på HAN - ikke på sex - som et resultat av problmer er i forholdet. Jeg har fremdeles vært kåt og lysten, men har mistet hele gnisten når HAN har vært i nærheten...

Skrevet
Hm.. i tidligere forhold har det vært sånn at jeg har mistet lysten på HAN - ikke på sex - som et resultat av problmer er i forholdet. Jeg har fremdeles vært kåt og lysten' date=' men har mistet hele gnisten når HAN har vært i nærheten...[/quote']

Ja, det er vel slik det henger sammen her og... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her også - i laange perioder kan jeg gå uten å føle for å la ham ta i meg, mens han hele tiden vil borti - blir rett og slett en belastning.. Så lar man seg rive med da, både av samvittighetsgrunner og av et håp om mindre press en stund.. Noe som virker både positivt og negativt, man får fred en stund og så er problemene litt større..

Prate.. Ja det hjelper jo - og så er det tid for "makeup sex".. press igjen..

Sukk..

Nei forhold kan være en vrien affere altså.. :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet
Her også - i laange perioder kan jeg gå uten å føle for å la ham ta i meg, mens han hele tiden vil borti - blir rett og slett en belastning.. Så lar man seg rive med da, både av samvittighetsgrunner og av et håp om mindre press en stund.. Noe som virker både positivt og negativt, man får fred en stund og så er problemene litt større..

Prate.. Ja det hjelper jo - og så er det tid for "makeup sex".. press igjen..

Sukk..

Nei forhold kan være en vrien affere altså.. :cry:

Hvordan fortsetter man et slik forhold? Går periodene over av seg selv?

Skrevet
Hvordan fortsetter man et slik forhold? Går periodene over av seg selv?

Den største erogene sone vi har er jo hjernen! Sliter man i hverdagen, vil det helt klart ha innvirkning på sexlivet.

Dersom man fremdeles er glad i partneren, vil slike perioder ofte gå over... men man må arbeide med de tingene som gjør at samlivet er dårlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hva gør man når sexlysten har vært borte i sbnart 10 år?

(samlivet består ennå...,såvidt innimellom, bedre andre ganger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...