Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, vet ikke om det er noe galt med meg eller om det er fler som opplever det samme.

Jeg kan være i et forhold eller holde på med noen. Plutselig blir jeg ufattelig lei og ignorerer vedkommende. Det har skjedd 3-4 ganger nå og skjer helt plutselig uten noe som helst som "trigger" det. Jeg synes det vedkommende snakker om og gjør er så ufattelig kjedelig.

Plis, si at jeg ikke er den eneste. Mulig det er at jeg ikke har funnet den "rette" enda og innser det på noen slags måte, men djises. Vil jo ikke såre noen uten noen grunn.

Anonym poster: 02a0e0197d478dbbf2b906082a7f2594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva forventer du av svar? skjønner ikke helt hva noen her kan si eller gjøre for å endre mønsteret ditt, men det er jo åpenbart at du ikke har møtt den rette enda som du selv sier.

Skrevet

Ingen mennesker er den rette. Man må anstrenge seg for å tilpasse seg andre. Alt handler om å være litt fleksibel og finne en som man ikke trenger å forandre seg helt for å bli akseptert av.

Skrevet

Enig med waco. Skal man ha det spennende fra begynnelse til slutt, må man lete lenge. Skriver man sammen/snakkes omtrent daglig, sier det seg selv at det blir mye hverdagslige ting som dukker opp. Og husk at man har et ansvar selv også. Hvorfor ikke finne på noe utenom det vanlige sammen i stedet for å trykke på ignoreringsknappen med en gang? Kommunikasjon er tingen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Det er jo ikke sikkert at du er moden nok enda til å være i et forhold.

Anonym poster: afdf3ceb64193672c5997394c54dded5

Skrevet

Herregud, vet ikke om det er noe galt med meg eller om det er fler som opplever det samme.

Jeg kan være i et forhold eller holde på med noen. Plutselig blir jeg ufattelig lei og ignorerer vedkommende. Det har skjedd 3-4 ganger nå og skjer helt plutselig uten noe som helst som "trigger" det. Jeg synes det vedkommende snakker om og gjør er så ufattelig kjedelig.

Plis, si at jeg ikke er den eneste. Mulig det er at jeg ikke har funnet den "rette" enda og innser det på noen slags måte, men djises. Vil jo ikke såre noen uten noen grunn.

Anonym poster: 02a0e0197d478dbbf2b906082a7f2594

At det er noe som "trigger" det, det er det nok. Men svarene er det til syvende og sist du selv som sitter på. Her var det ikke all verden å gripe fatt i, men man kan jo f.eks spørre:

- Hva tenker du selv om det å "ignorere" potensielle partnere som du lar deg engasjere i? Er det en type atferd du selv hadde akseptert dersom rollene hadde vært byttet om? Hvorfor - alternativt hvorfor ikke? For all del, enkelte settinger kan nok helt sikkert rettferdigjøre den slags atferd også. Men hvorfor velger du ikke alternativer? Direkte og høflig avvisning for å nevne et eksempel? Eller er class gått helt av moten? Karma bites, og man høster som man sår osv...

- Hva søker du hos eventuelle partnere? Utifra det du skriver, så ser det jo forsåvidt ut som du har en "greie" for kjedelige folk... Med det sagt; hva har du å tilby?

- Hva gjør du for at det ikke skal bli kjedelig? Alternativt kan man jo også spørre: Hva er det ved deg som tiltrekker kjedelige folk?

- Hvordan ser et forhold ut for deg?

Og som andre her også er inne på; å forvente på at "den rette" plutselig skal komme rekende på en fjøl? Funker bra på tv det... I virkeligheten? Tresmak i ræven osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...