Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Cara Delevigne er jo moteverdens hotteste hva gjelder øyebryn fortiden. Ja hun kler dette, men de fleste jentene der ute, som prøver å kopiere stilen, bommer ofte stygt. Jeg synes jeg ser mange pene jenter med påtegna og alt for mørke bryn fortiden. Du ser bare to pelsdotter i en gråbrun farge komme mot deg, og bak dette så er det faktisk et pent ansikt. De ser jo så sure ut om det blir for mye. Dette trekker jo ansiktet nedover og man ser bare morsk og missfornøyd ut.

Det er fint med markerte bryn, men jeg synes det er skremmende med bryn som ser ut som man har to hårete dyr i panna.

Cara

cara-delevigne.jpg

Men dette er gjerne hva man ser der ute

163356180d1ca6c8697ae8b.jpg

Anonym poster: a57a9f85859c66f29719631c62fe70b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny gratis reklame for Nike ute og går

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av Samaysa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har det plutselig blitt statement å ikke nappe bryna? Herregud...

Anonym poster: 654af1e9d4236af28efa494897d08cb5

Skrevet (endret)

-

Endret av Samaysa
  • Liker 5
Skrevet

Synes faktisk bryna til hu på det nederste bildet også var ganske fine, jeg. Fin fasong fra naturens side er viktigere enn tykkelsen, synes jeg da. Det er plenty av formløse eller overnappa bryn der ute. Mine var det. Jeg har tatoverte pga jeg hadde for rette og lyse bryn etter min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Ja de er mye finere Samaysa. Mer den stilen jeg liker.

Naturlig og pene og velformede bryn er penest og mest feminint. Ikke tynne og harde streker eller digre busker med alt for hard farge. Men allikevel er det så mange pene jenter der ute fortiden, som har alt for mørke og digre bryn nå. Og da gjerne tegna godt opp med blyant også. Blir jo rent redd når jeg møter på de jo :P

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja hvorfor ikke ha Nikesymbolet i panna :fnise:

Skrevet (endret)

-

Endret av Samaysa
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha fantatisk. Men hun på det første bildet er akkurat slik en bekjent av meg ser ut fortiden, bare litt mørkere. Jeg skvetter ut av sofaen hver gang hun legger ut bilder av seg selv på FB fortiden.

• Liker 1
Skrevet

Nr 2 har fin form,men må nappe brynene sine mye tynnere hun ser ut som en mann eller en veldig ustelt dame. Vaske håret bør hun også hele dama er ufresh.

• Liker 1
Skrevet

Syns tykke øyenbryn kan være ganske digg, jeg da. Likte begge bildene i hovedinnlegget.

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg synes det er fint hvis de er ser stelt ut og er naturlige(altså med HÅR)!

Skrevet

Jeg synes det er fint hvis de er ser stelt ut og er naturlige(altså med HÅR)!

Haha, påtegna er jo ikke fint, uansett hvilken størrelse og fasong de har. Bryn skal ha hår, ellers ser man teit ut.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dette har pågått en stund og det ser bare så utrolig tett ut. På utestedet jeg vanligvis frekventerer er det en gjeng jenter som alle har slike bryn, og alle er helt like. Mistenker at de har brukt samme mal eller noe, de ser virkelig ikke ut!

• Liker 1
Skrevet

Synes det første bildet er fint, mens på det andre er det mer ustelt...

Skrevet

Jeg synes tykke øyenbryn ser helt jævlig ut uansett. Har aldri noengang sett noen som har kledd det, verken kjendiser eller vanlige jenter. Synes faktisk det ser bedre ut med tynne overnappa øyenbryn enn sånne monsterbryn.

• Liker 3
Skrevet

Har du egentlig sett nike-logoet? :klo:

nike_logo_wallpaper_iron_mesh_1920x1080.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes det kan være fint på noen, mens det på andre kan se ut som om de prøver litt for hardt å fronte denne trenden :)

Endret av Perlegull
Skrevet

Kan dere komme med et bildet av noen som kler disse svære brynene. Jeg har enda ikke sett noen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...