Isiselin Skrevet 31. mars 2004 #21 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal sove på det ene hotellet på stedet vi skal gifte oss. Det er ingen suiter der så det blir et helt vanlig rom og mange av gjestene våre rundt oss, men det gjør ingenting. :D
Vendelin Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #22 Skrevet 31. mars 2004 er du spinn gal, jente? du kommer til å bli såååå sliten.. etter bryllupsfesten kommer du til å leeengte til en seng å sove i (klærene blir du vel lett kvitt, du kan jo skifte før du drar til flyplassen.. så det gidder jeg ikke å si noe om.. brudekjole ombord på lang flytur er jo tidenes dårligste idè!) Spinngal..ja hvorfor ikke Vet ideen suger, men herregud å deilig det hadde vært å satt seg på fly, sovnet og våknet til stekende sol og kritthvite strender. Og kjolen skulle selvsagt blitt hjemme i Norge DET var en spøk jeg trodde alle forstod.
blåveis Skrevet 31. mars 2004 #23 Skrevet 31. mars 2004 Spinngal..ja hvorfor ikke ja, du får gjøre som du vil! det var bare ment som et godt råd..
Vendelin Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #24 Skrevet 31. mars 2004 Tar imot alle råd med takk jeg :-)
minniepus Skrevet 31. mars 2004 #25 Skrevet 31. mars 2004 Skal ha brudesuiten på hotellet der vi skal ha festen.
Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #26 Skrevet 31. mars 2004 Skal ha minisuite på et koselig hotell i Oslo :-) leiligheten vår er uansett full av overnattingsgjester, så det er ikke et alternativ å sove der.
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #27 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha en juniorsuite men hvor det er hemmelig. Vi har ordnet det sammen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå