Vendelin Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Vet dere hvor bryllupsnatten blir? :klø: Foreldrene våre og forloverne våre som skal fixe det for oss så vi kommer ikke til å ha noen anelse :-)
-ida- Skrevet 30. mars 2004 #2 Skrevet 30. mars 2004 Ja min kjære har ordnet det, han ville ikke sove hos svigers den natten.
verene Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Jepp!! Vi skal sove på hotell i brudesuite. Vi også.
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal sove på fjordhotel, i en minisuite (brudesuiten var allerede opttatt 8!! mnd før) På hotellet har de spa, som vi skal på dagen etter..Massasje i en time...Mmmmm..sier nå jeg!
blåveis Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Jepp! Hotellet er bestilt! Et vanlig "streit" hotellrom.. Vi skal jo bo der i ei uke, så det var litt viktig at det ikke var for dyrt..
Lullu Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Nei, jeg vet ingenting. Dette er det brudgommen som har ansvar for i våre kretser. Er så spent!!!! Tipper det blir brudesuite på et eller annet hotell her i Oslo, men HVOR er jo det stor spørsmålet
Lissemor Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 *sukk* nei...vi blir vel å ligge hjemme.Her vi bor er det 1 (!!!!) hotell,et helt nitrist et Bruke penger på å overnatta i nesten en fjøs...nei ellers takk. Nærmeste hotell foruten dette ene er 1 1/2 times kjøring unna...
April Skrevet 31. mars 2004 #10 Skrevet 31. mars 2004 Vi skulle egentlig sove der vi skal ha festen, men det er så mange som spør hvor vi skal sove og det vil vi ikke si, men jeg regner med de fleste skjønner at det er der vi skulle være..Så sambo fikk egentlig i oppdrag å finne et stede og overnatte, men han har ikke gjort noe av det jeg har bedt han om før, så jeg regna ikke med at han gjorde det nå heller Men det gjorde han visst, han hadde ikke funnet noe ennå, men det skulle han..Så da blir det jo spennede å se hvor vi ender...
Gjest Lompa Skrevet 31. mars 2004 #11 Skrevet 31. mars 2004 Det har jeg overlatt til ha, så det blir spennende å se hvor vi havner og hva han får gjort ut av det....
9na Skrevet 31. mars 2004 #12 Skrevet 31. mars 2004 Vi kommer til å overnatte på hotell. Vi kommer til å sove der natten til bryllupet også, så jeg kommer til å ha rommet hele bryllupsdagen til å bli fikset og ordnet.
hallingbrud Skrevet 31. mars 2004 #13 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal overnatte på en gammel gård fra 1600-tallet, "Hagaled Gjestegård": http://www.nesbyen.no/sider_norsk/topmenue...g/hytter_v.html
nessi Skrevet 31. mars 2004 #14 Skrevet 31. mars 2004 Min kjære har visst bestilt ett eller annet, men han vil ikke la meg få vite hvor det er. Synes det er litt spenende jeg da :-)
blyg Skrevet 31. mars 2004 #15 Skrevet 31. mars 2004 Min kjære skal stå for den "biten". Han driver å fjoller med det hele tiden, og synes det er veldig morsomt å "late som" at vi bare skal hjem.. men kjenner jeg han rett, skal vi nok noe luksuriøst... Blir spennende å se....
Vendelin Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2004 Egentlig kunne jeg tenkt meg å ta bryllupsnatten på flyet til Maldivene eller noe jeg. Bare dra rett på bryllupsreise etter festen:) Men blir kanskje litt slitsomt med schvær kjole og slør på fly :-?
blåveis Skrevet 31. mars 2004 #17 Skrevet 31. mars 2004 Egentlig kunne jeg tenkt meg å ta bryllupsnatten på flyet til Maldivene eller noe jeg. Bare dra rett på bryllupsreise etter festen:) Men blir kanskje litt slitsomt med schvær kjole og slør på fly :-? er du spinn gal, jente? du kommer til å bli såååå sliten.. etter bryllupsfesten kommer du til å leeengte til en seng å sove i (klærene blir du vel lett kvitt, du kan jo skifte før du drar til flyplassen.. så det gidder jeg ikke å si noe om.. brudekjole ombord på lang flytur er jo tidenes dårligste idè!)
@shygirl@ Skrevet 31. mars 2004 #18 Skrevet 31. mars 2004 Vi har bestilt brudesuite til bryllupsnatten, godt å få være litt alene da, så slipper vi å dra hjem hvor vi har folk på overnatting...
Alida Skrevet 31. mars 2004 #19 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha bryllupsnatten på tårnsuiten på Grand Hotel Spesiell suite i tre etasjer http://www.grand.no/suite_taarn.asp
camie Skrevet 31. mars 2004 #20 Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha bryllupsnatten på tårnsuiten på Grand Hotel Spesiell suite i tre etasjer http://www.grand.no/suite_taarn.asp WoooooW, den var rå-flott!! *hive innpå med svartsjuk-tabelletter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå