Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er ei jente som tydelig er interessert i deg, flørter du med henne og sender henne "randome" sms hvis du overhode ikke er interessert i noen ting med henne? Bare for å være "hyggelig"? (Selv pm det er å kaste bensin på bålet) Eller betyr et kompliment eller en "tilfeldig" sms "jeg tenker på deg fordi jeg liker deg", og noe jenta bør ta som et hint/kompliment?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg jente, men det varierer fra person til person, hvordan bekjentskap dere har og alt annet! INGEN, absolutt ingen her inne kan vite det. Hva som er normalt for en her, er helt unormalt for en annen..

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Nå er ikke jeg gutt, men antar at dette ikke kun er kjønnsavhengig. Personlig svarer jeg alle som tar kontakt, enten det er sms eller Facebook. Selv om jeg egentlig ikke har noe til overs for vedkommende. Som "dobri123" sier over her; det varierer nok veldig fra person til person. Men jeg vil allikevel tro at en som sender deg en melding "uoppfordret", er interessert på en eller annen måte. :)

AnonymBruker
Skrevet

Menn tar kontakt for alt mulig. Fordi de kjeder seg, fordi de er nysgjerrige, fordi de er ensomme, fordi de er forelska, fordi de vil ha sex. Umulig å si!

Anonym poster: 2948519523c43c8135c83faa66cba858

Skrevet

Hvis jeg vet at en jente er interessert i meg, så er jeg selvsagt hyggelig mot henne, men jeg oppmuntrer henne ikke ved å ta kontakt og sende meldinger hvis jeg ikke gjengjelder følelsene.

Det har skjedd at hun har prøvt seg litt fram siden hun har vært usikker på signalene fra meg, men da har jeg fortalt på en ok måte at jeg ikke føler det samme.

Jeg synes det er dårlig gjort å utnytte at en jente er interessert i meg kun for å få sex, så det gjør jeg ikke. Men det er ikke dermed sagt at andre ikke er drittsekk nok til å gjøre det. Hvis du har kontakt med ham, vil jeg tro du ganske fort finner ut hva han er ute etter.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ei jente som jeg vet er interessert i meg, men jeg er sikker på at jeg ikke ønsker noe fra henne, svarer jeg knapt. Det kommer an på hva slags relasjon vi har i utgangspunktet. Jeg sender hvertfall ikke sms til henne hvis jeg kjeder meg, jeg skjønner jo at det da gir signaler om at jeg interessert på en eller annen måte, etter som jeg tydeligvis tenker på henne. Jeg har andre på kontaktlisten min jeg heller kontakter om jeg skulle kjede meg. Å gi feil signaler og skape falske forhåpninger har jeg ingen interesse av. Skjønner ikke poenget med å holde ei jente "på gress" av veldedighet.

Anonym poster: 0c0d118234dca743ac04ecbd5dbbc519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...