Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå har jeg kikket igjennom noen instagramkonti og jeg lurer litt på hva annet enn sjøldiggingsbilder tjenesten er godt for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder av natur :)

Skrevet

Bilder av babyen min :laugh:

Du har en hel konto med det???
  • Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Når jeg var på instagram så fulgte jeg mennesker som driver med søm, strikking, kunst og naturbilder

Skrevet

Du har en hel konto med det???

Ja, ikke langt ifra! Når man går hjemme i permisjon blir det mye baby :laugh:

Skrevet

Når jeg var på instagram så fulgte jeg mennesker som driver med søm, strikking, kunst og naturbilder

Det høres kult ut.

Ja, ikke langt ifra! Når man går hjemme i permisjon blir det mye baby :laugh:

Ja, ja.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg følger en del kunstenere og fotografer rundt om i verden. Samt artister og diverse innen musikkbransjen. Hender de har fine konkurranser og kule give aways - spes Warner Norge har mye bra her ;) Følger også noen magasiner, som reiser rundt i verden. Og en hel del morsomme dyr med egen konto. Samt venner så klart. Jeg storkoser meg med Instagram.

Gjest Guilty
Skrevet

Skal innrømme at jeg selv legger ut bilder av meg selv der for å få bekreftelser i perioder hvor jeg føler meg nede. Ellers så finnes det mange bra kontoer der :) Mat, dyr, naturbilder, treningsinspirasjon, makeup tutorialer og bilder, hårfrisyrer osv.. Finner jo alt mulig der :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger sjeldent ut bilder av meg selv på instagram. Hender det er av meg og venner, men ikke selvdiggingsbilder av meg selv.

Jeg er fotointeressert, så for meg blir det å følge med på de med samme interesse. Mye inspirasjon å hente. I tillegg synes jeg det er hyggelig å se hva venner og kjente driver med, selv om det kan bli litt uinteressant innimellom. Følger også artister jeg liker. Og noen kake/matsider, for å få tips til oppskrifter.

Instagram er en av favoritt-appene mine! :)

Anonym poster: 27cb99ad14012a221815f768b683c3eb

AnonymBruker
Skrevet

Da har du tydligvis feil venner :P

Jeg elsker instagram på grunn av humoristiske bilder, underfundige observasjoner i daglig livet og noen fine kunsteriske bilder innimellom.

Anonym poster: 64c81d8983d56edf74773ae4f1d1c5a5

Skrevet

Legger ut bilder av alt jeg. Alt fra venner, fest, ting jeg liker, ting jeg ønsker meg, kaker jeg har laget, natur, eller flauser som skjer med meg. Eller bare quotes.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg legger ut lite personlige bilder på Instagram. Ikke bryr jeg meg så mye om å se slikt heller. Men hobbyen min, og mine interesser, vises ofte. Ellers er det små forunderligheter fra hverdagen, natur, arkitektur, detaljer osv som jeg gjerne tar bilder av og legger ut. Liker å utfordre meg selv med å ta gode bilder som ikke drukner i mengden.

Skrevet

jeg legger ikke mange bilder av meg eller min sønn, noen selvfølgelig, har en del av natur! maten jeg lager på jobb! tatoveringer jeg har tatt og jeg gjør på folk!

kommer det for mange "duste" bilder fra dem jeg følger

eks: hadde en venninne som reiste på ferie hun tok bilder av ALLE butikkene hun gikk inni. etter 100 bilder på under 15 min så slettet jeg henne.. :P

jeg følger div folk som driver med tattoo, mat og venner. og noen superstjerner :P høhø ^^

Skrevet

Jeg glor mye på naturbilder der inne :) Og hester, hunder og katter. Tror aldri jeg har trykket <3 på en eneste speilselvportrett eller skopar....Litt kreativitet må til for at jeg skal dobbeltappe på noe :)

Skrevet

Man følger jo det man selv har lyst til. Selv følger jeg omtrent bare clean food-brukere og trening-brukere + noen mote-brukere.

Skrevet

Ja, ja, jeg bruker blackberry Z10 og vi har ikke tilgang til instagramappen, kanksje like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...