AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Hvor mange ganger har du og kjæresten din kranglet - og du har følt at forholdet skulle rakne helt? Jeg har en kjæreste som er utrolig sta og som kan være sur i flere dager etterpå... slitsomt Anonym poster: 83cac0d4a20890ddaa197c40b5cf7570
Sokkesko Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Har ikke tall på antall krangler, altså. Mer enn jeg kan telle på hender og føtter, det Både jeg og kjæresten er sta, og ja, det kan være slitsomt. Men nei, heldigvis ikke flere dager.
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Siden 2002: 4-5 kriser, der jeg har fryktet for forholdet.. Ikke direkte krangler, men det har vært "oppvasksamtaler" og følelser på vidvandring og bærtur etter perioder med gnissinger og småkrangler over en periode. Og lange netter med tårer som har hendt med forsoning. Har alltid føltes veldig godt ut etterpå, som om alt er litt bedre, så tror vi har godt av slike vårrengjøringer i blant. Men langtidssinne og surhet er ødeleggende, jeg forstår godt at det er slitsomt... Og har dessverre ikke så mange andre råd til deg enn å si til ham at det er litt ødeleggende for deg og hvordan du føler deg, at han er sur så lenge. Men ta gjerne den praten når han ikke er grinete fra før av. Ikke sikkert han tenker helt over hvordan han er mot deg - og langtidssinne KAN trenes bort. Jeg var veldig langsint før, men nå bærer jeg sjelden "nag" i mer enn toppen noen timer. Det ble for slitsomt å gå rundt å være sur, rett og slett. 1
Sassenach Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Vi krangler sjeldent, og jeg har målt det til anslagsvis én årlig kjempekrangel hvor vi holder på å gå opp i sømmene. Pleier å fikse det ila. samme natta/dagen etterpå. Selvsagt er det ikke bare solskinn og sommerfugler dag ut og dag inn, vi disukterer og kan være grinete på hverandre som alle andre par. Jeg mener bestemt det er bedre å få ut frustrasjonen litt etter litt og idet irritasjonsmomentet oppstår slik at ikke småting bygger seg opp til noe gigantisk over tid.
Athene Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Aldri så alvorlig at jeg følte det var fare for forholdet. De første årene vi var sammen kunne vi krangle, men aldri alvorlig, la oss alltid som venner igjen. De siste årene blir det bare diskusjoner, vi kjenner hverandre så godt og er så samstemte at det er utrolig skjelden noen hever stemme. Kan ikke huske sist.
Gjest Sobril Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 (endret) Vi har vært skikkelig sure på hverandre én gang. Har vært sammen i to år. Er nok ikke spesielt kranglete av meg i forhold, og det skal mye til før noe irriterer meg. Ihvertfall med han jeg er sammen med nå Jeg har blitt så voksen etterhvert (som i gammel ), at jeg ikke orker å kaste bort livet mitt med en partner jeg ikke er nogenlunde samstemt med. Endret 14. april 2013 av Sobril
Gjest Kjærleik Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Det har skjedd èn gang at forholdet var i krise. Likevel, når vi en sjelden gang krangler, er det ingen av oss som hever stemmen. Vi kjenner på følelser av et stort spekter, men hever aldri stemmen. Ingen av oss er heller langsinte de få gangene vi har en krangel heldigvis, så det går fort over Med en god porsjon respekt og kommunikasjon kan man løse mye.
dobri123 Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Et par ganger. Da har vi også lenge gått og irritert oss over ting uten og ta det opp. Vi kan ha diskusjoner og uenigheter. Men vi legger oss aldri sinte.. Føles alltid bedre etter problemene er tatt opp og løst
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Vi krangler mange ganger, men det er ikke mange ganger jeg har vært redd for at forholdet vårt skal ryke på grunn av kranglene våre. Kanskje 2-3. Vi har nå vært sammen i 6 år. Anonym poster: b793116d02def370997a8fbbf3549c2a
MissStiles Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Vi krangler. Og diskuterer. Men vi er ikke sure på hverandre i flere dager. Ofte så ordner det seg fort siden vi ikke vil være uvenner.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 Vi har vært sammen i 2 år, og hatt to kriser hvor det nesten ble slutt, men vi ble venner igjen ganske kjapt. Vi krangler svært sjelden, gneldrer kanskje litt til hverandre innimellom. Nå er jeg svært konfliktsky så prøver heller å få til en samtale i rolige former istedet for å krangle. Anonym poster: 78b8bc10ea1db618b4be202ab52eddab
Nautika Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 Vi har vel egentlig aldri kranglet, noen få diskusjoner som varer 10 min bare. Vi har vært sammen i halvannet år, så det blir kanskje mer etterhvert?
WinterDawn Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 Vi kan krangle så busta fyker, rett som det er. Blir mer og mer sjeldent etterhvert som tiden går og vi blir bedre kjent med hverandre. Vi er stae, teite, og ganske barnslige innimellom. Men jeg har heller aldri hatt et så lidenskapelig forhold før...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #15 Skrevet 16. april 2013 Vi krangler veldig sjeldent, men det er én gang jeg har fryktet for veien videre. Vært kjærester i tre og et halvt år. Anonym poster: e8950fe876f1f28efe5c22fa9315b276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå