*Anaïs* Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Noen som har prøvd dette? Høres merkelig ut (og litt grisete :-? ) men så intervju med Julia Roberts og Jessica Simpson og begge brukte dette "skjønnhetstipset"...
Gjest Lea Skrevet 30. mars 2004 #3 Skrevet 30. mars 2004 Jada.. har prøvd det flere ganger. Gjør ingen stor forskjell for meg. Håret blir bare litt mykere og blir fortere fett. Som en grei hårkur. Jeg sover dårlig når jeg har gørr i håret, derfor gjør jeg ikke dette så ofte.
Jinx Skrevet 30. mars 2004 #4 Skrevet 30. mars 2004 Jeg gjorde det mye før jeg når jeg hadde skikkelig langt hår.. Spesielt på de tørre tuppene.. Håret tørker jo så det blir egentlig ikke så grisete... Men sov med hånduk på hodeputa.. Det heter jo seg at man ikke skal ha balsam på det nyeste håret.. Bare på lengden
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #5 Skrevet 30. mars 2004 jeg har gjort det og det funker kjempebra. Bare stapper håret in i en dusjhette, sånne man får på hoteller.
Jinx Skrevet 30. mars 2004 #6 Skrevet 30. mars 2004 Jeg gjorde det mye før jeg når jeg hadde skikkelig langt hår.. Spesielt på de tørre tuppene.. Håret tørker jo så det blir egentlig ikke så grisete... Men sov med hånduk på hodeputa.. Det heter jo seg at man ikke skal ha balsam på det nyeste håret.. Bare på lengden
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Jeg har gjort det og det funker kjempebra. Bare stapper håret inn i en dusjhette, sånne man får på hoteller.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #8 Skrevet 30. mars 2004 hvis jeg føler at håret trenger litt ekstra, så sover jeg gjerne med hårkuren i. Håret rekker å ta til seg litt ekstra da og blir mykere og blankere. Ettersom jeg også er plaget med tørr og irritert hodebunn, så gjør det ikke noe om den også får litt pleie, men hvis du er redd for at håret skal bli fett, så gjør du som Jinx sier og unngår å ha kur/balsam innerst mot hodebunnen.
Gjest Myumi Skrevet 30. mars 2004 #9 Skrevet 30. mars 2004 Noen som har prøvd dette? Høres merkelig ut (og litt grisete :-? ) men så intervju med Julia Roberts og Jessica Simpson og begge brukte dette "skjønnhetstipset"... Har du en link til denne artikkelen?
Sandra Skrevet 30. mars 2004 #10 Skrevet 30. mars 2004 Tenkte egentlig på at det kunne bli litt "sterkt " for hodebunnen jeg, men det pleier kanskje bare tørre hodebunner? Men hvis det bare var nederst i tuppene gjør det jo ikke så mye uansett. Hadde ikke hørt om dette før jeg! Og jeg som har så langt hår trenger nok jevnlig en liten hårkur.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #11 Skrevet 30. mars 2004 Jeg spurte frisøren min og hun sa at så lenge jeg brukte skikkelige produkter tilpasset mitt hår, så var det bare bra å la kuren virke natta over.
Gjest Myumi Skrevet 30. mars 2004 #12 Skrevet 30. mars 2004 Gjør oppmerksom på at Balsam og Hårkur er to vidt forskjellige ting.
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #14 Skrevet 30. mars 2004 Begge deler kan man ha over natten. Men jeg ville ikke gjort det flere ganger i uken alikevel.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #15 Skrevet 30. mars 2004 Gjør oppmerksom på at Balsam og Hårkur er to vidt forskjellige ting. Det tror jeg de fleste er klar over, men rådet kan brukes både når det gjelder kur og balsam.
Gjest Cuddly Skrevet 31. mars 2004 #16 Skrevet 31. mars 2004 Min frisør sa engang at den tiden som står oppgitt på produktet skal være nok. Den eneste måten å få bedre virkning var vistnok å skylle det ut og gjenta behandlingen (hårkur). Hun sa at det bare var bortkastet tid å gå med hårkur i flere timer...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 31. mars 2004 #17 Skrevet 31. mars 2004 I så fall er frisørene uenige. Hun jeg spurte sa at angitt tid er nok til at du får en ok effekt, men at om du har den i lengre, så er det bare bra for håret fortsetter å suge til seg.
Gjest Cuddly Skrevet 31. mars 2004 #18 Skrevet 31. mars 2004 Ja, det er nok slik blandt frisører som andre; de lærde strides... Så får heller hver enkelt avgjøre selv hva som føles best!
Jinx Skrevet 31. mars 2004 #19 Skrevet 31. mars 2004 Julia Roberts har også uttalt mange ganger at hun bruker å ha majones i håret :-? Å hun har forresten majones i håret i en film hun spiller... Husker ikke hvilken Ellers er det jo også en del som har eggeplommer i håret.. Det har jeg prøvd.. Håret blir godt og mykt..
*Anaïs* Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #20 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har ikke link til det, så det på tv! Men hva skal man bruke da balsam eller hårkur? Hva er best? (til å brukes over natten..må prøve :-) ) Majones tror jeg ikke jeg hadde klart! Litt for kvalmt... Så man skal bare bruke det på selve håret ikke i hodebunnen? Egg har jeg også hørt og olivenolje. Men mye av "effekten" blir vel borte når man skal vaske det ut igjen?eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå