Muskat Skrevet 14. april 2013 #1 Del Skrevet 14. april 2013 Flere som har opplevd/ opplever å miste hår tidlig i svangerskapet? Jeg mister masse! Ca tre ganger som mye enn jeg vanligvis gjør. sist jeg var gravid mistet jeg nesten ingenting før etter fødselen. Kan det være mangel på vitaminer tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulipaner Skrevet 14. april 2013 #2 Del Skrevet 14. april 2013 tjah, si det du..... jeg mister også en del... jeg er redd for å børste håret mitt, er seriøst redd for å bli skallet, jeg har kjøpt en spesial shampoo fra Bed Head som skal hjelpe mot hårtap... A vitamin og E vitamin er bra for hår og negler, også Omega 3. Men man skal ikke ta for mye av vitaminer i svangerskap, spesiellt ikke A vitamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg mistet også mye hår i 1. trimester. Kan ikke huske jeg gjorde det første gangen. Men det blir bedre da, mister nesten ingenting nå i 3. trimester. Anonym poster: 1802d920e93ad497245b295f0b29b7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #4 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg mistet MYE hår i starten på min graviditet, men det roet seg litt etterhvert. Til gjengjeld har jeg ikke mistet noe ennå nå når jeg ammer Anonym poster: f822e86fb20ecb3bd6dbf54fcfc0ec5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 15. april 2013 #5 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg har mistet mye på ett sted spesielt. Blitt innmari tynn i håret på ene siden... Håper det gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå