Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg kan for det var vibber mellom oss lenge før det var slutt. Det er det fortsatt. Dessuten liker jeg henne. Hun er ikke en ondskapsfull bitch slik X ble mer og mer.

Noen som har gjort dette? Enten gjort eller vært søsteren i regnestykket? Hva førte det til? Reaksjoner? Drama?

Noen som har opplevd dette med resultat at det endte med forhold?

Egentlig er det som holder meg tilbake at jeg liker henne godt. Og hadde sikkert ikke greid å utnytte henne for hevnens del...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer utvilsomt til å føre til drama, og du kan ende opp med å totalvrake søstrenes forhold til hverandre. LA DET VÆRE!

Endret av minimika
  • Liker 5
Skrevet

Tja, det vil si mer om søstera enn TS.

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg vet jeg kan for det var vibber mellom oss lenge før det var slutt. Det er det fortsatt. Dessuten liker jeg henne. Hun er ikke en ondskapsfull bitch slik X ble mer og mer.

Noen som har gjort dette? Enten gjort eller vært søsteren i regnestykket? Hva førte det til? Reaksjoner? Drama?

Egentlig er det som holder meg tilbake at jeg liker henne godt. Og hadde sikkert ikke greid å utnytte henne for hevnens del...

Hva kaller vi sånne som skal bruke noen andre for å hevne seg??

Du sier at eksen din var en bitch..... Men er du selv noe bedre om du utnytter søsteren, en uskyldig part??

Skrevet

Hva kaller vi sånne som skal bruke noen andre for å hevne seg??

Du sier at eksen din var en bitch..... Men er du selv noe bedre om du utnytter søsteren, en uskyldig part??

Hun var utro og rotet rundt.

Jeg har nok litt følelser for søsteren. Les siste setning.

Skrevet (endret)

Uansett hvor utro og illojal hun var mot deg, er ikke dette tiden for å synke til hennes nivå - i hvert fall ikke lavere. Kanskje stoltheten din har fått seg en knekk, ja, men du bør nå gå ut av forholdet med hevet hode, gjøre deg ferdig med henne en gang for alle og ikke snu for å se deg tilbake.

Tror nok denne interessen din for søsteren bunner mest i at hun er en forbudt frukt, og at du vet det ville såret eksen din hvis noe skulle skje.

Endret av minimika
Skrevet

Dette synes jeg du skal fortsette å mene er en god grunn til å la være!

• Liker 1
Skrevet

Kjør på. Vedder på at familiemiddagene og svigermor blir interessante...

Skrevet

Man bruker aldri andre personer for å hevne seg. Må du absolutt hevne deg på eksen, så finn en annen metode.

• Liker 1
Skrevet

Bruke søstra for å ta hevn er ingen god ide. Om dere faktisk har oppriktige følelser for hverandre blir jo det en annen sak!

Skrevet

Bruke søstra for å ta hevn er ingen god ide. Om dere faktisk har oppriktige følelser for hverandre blir jo det en annen sak!

Lurer på hvordan det blir om det skulle skje...det hadde nok blitt merkelig. Noen her som faktisk har opplevd et forhold med søsken av X?

Gjest LineaAlba
Skrevet

Det er aldri lurt å ta hevn, behold verdigheten din og la vær. Gå fra det hele og nyt tanken på at du kunne fått søsteren om du ville! Ta heller hevn med å bli en mye bedre og mer suksessfull person en eksen din :) Finn deg en rålekker dame, sett en ring på fingeren hennes og lev et kvalmende lykkelig liv i resten av dine dager!

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Såpass gode følelser at du har lyst til å bruke henne i et hevntokt mot søsteren? Høres ut som noen flotte følelser du har :)

Skrevet

Jeg er litt todelt her.

Mulig eksen din fortjener hevnen, og det er vel søsterens eget valg om hun ligger med deg. Så strengt tatt gjør ikke du den verste handlingen synes jeg, dersom dette skjer.

MEN: Vil du utsette søsteren (som i utgangspunktet er uskyldig) for så mye drama som det ville blitt?

Skrevet

Det er aldri lurt å ta hevn, behold verdigheten din og la vær. Gå fra det hele og nyt tanken på at du kunne fått søsteren om du ville! Ta heller hevn med å bli en mye bedre og mer suksessfull person en eksen din :) Finn deg en rålekker dame, sett en ring på fingeren hennes og lev et kvalmende lykkelig liv i resten av dine dager!

Jeg likte denne planen bedre enn fantasier om å hoppe på søstere.

Det er vel egentlig det jeg har mest lyst til, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...